Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Logan smith - Staff ansøgning


Voksmob DK

Recommended Posts

 

Ingame navn: Logan Smith

 

SteamID:  STEAM_0:0:50157260

 

IRL fornavn:  Philip

 

Alder:  16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: er Headadminpå en csgo server har også været admin på en garrys mod server har været Headadmin og trustedadmin på 2 forskellige garrys mod server dernæst har jeg også været supporter på en arma 3 server

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jegvil gerne være en del af staff teamet fordi jeg savner at kunne hjælpe folk i garrys mod. det der gør mig mere kvalificeret end andre er at jeg har prøvet det mange gange før og kender ULX commands

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:ja jeg har meget erfaringer med ULX da jeg har været Staff på 3 forskellige garrys mod servere før

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig mundtligt samt skriftligt og jeg bruger hele tiden min mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:jeg kan være på meget tiden på en dag kommer dog an på hvornår jeg har fri fra skole men ellers kan jeg være på det

 Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: er en smugle ordblind og har også diagnosen R41 8. (skriv gerne til mig hvis i vil have mere at vide)

Hilsen Logan Smith 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral REP

  • Du har spillet 51 timer, ingen straffe som er et +
  • Har virket lidt flabet i de få cases jeg har haft med dig.
  • Du har ikke gjort så meget ud af din ansøgning.

Bare hold din strafhistorik clean, så tænker jeg du kan komme langt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.