Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod / Admin ansøgning


Polle

Recommended Posts

Ingame navn: Jakob
SteamID: STEAM_0:1:107797971
IRL Navn: Jakob.
Alder: 11, 12 den 2 maj. Desværre lidt ung, men ved ikke om det gør noget.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været superadmin og admin på nogen andre server uden klager. Jo kun det børn der ikke rigtig forstår reglerne på servern. 
Jeg var admin på den TeamSpeak i omkring de 3måneder, og stoppede fordi Communityet faldt fra hinanden.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end andre fordi: Jeg har haft meget tidligere erfaringer med admin arbejde, og prøver at give den helt rigtige straf. Jeg vil altid tænke på om jeg selv ville være tilfreds med den angivelige straf jeg gav. Jeg spiller +5 timer om dagen, så jeg er ekstremt meget på. Man kan NÆSTEN altid skrive til mig på Steam hvor jeg så ville kunne svare. Jeg elsker at snakke med folk, hvilket gør jeg er forholdsvis i "good-standing"
Som jeg føler er vigtig når man skal vælge en MOD. Og jeg kan holde hovedet koldt hvis der er kun en admin inde

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har kendskab med goto, bring, returnweps, noclip god osv osv.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg kan snakke og skrive rimelig flydende dansk. Jeg bruger min mic det meste af tiden, da det gør det hele lettere. Kun når jeg bliver pigefornærmet jeg skriver eller hvis jeg spiser. Jeg ligger på "Over middel" i Dansk. Kan også meget  engelsk, en del iforhold til min alder men tror ikke det gør det store da det jo er en dansk server.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Ca fra 15-21 alle hverdage. De weekender jeg er hjemme er det ca. 8-24. Jeg ikke spille hver anden weekend lige pt, men mon ikke det kan ændre det sig. Eller jeg skal være sammen med nogen venner eller noget i den stil.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg bor i Viborg i en lille by der hedder Finderup, og jeg har spillet mange pc spil siden jeg var 6
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.