Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning af Viromanzer


Viromanzer

Recommended Posts

Ingame navn: Viromanzer	
SteamID: STEAM_0:0:25957111
IRL Navn: Frederik Sönder
Alder: 22

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin i 6 måneder inde på Exorkreez, da serveren lukkede. Jeg kan godt lide at hjælpe andre, derfor vælger jeg at søge her hos jer, der jeg føler I har et rigtig godt community.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er kvalitetsbesvidst i mit arbejde, jeg er en god lytter og hører altid problemet fra begge parter. Jeg er lærenem, jeg går grundigt igennem problemet frem for at løse problemet hurtigt.    

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har haft tidligere med ULX at gøre, det er noget tid siden jeg har brugt det, men har okay styr på det. 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er født og opvokset i Danmark, ja jeg kan skrive og snakke flydende dansk. Jeg bruger min mic hele tiden.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er arbejdsløs lige pt. så jeg er på fra klokken 7 om morgen til klokken 17 om eftermiddagen. 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: 
Link til kommentar
Del på andre sites

Denne feedback er kun fra hvad jeg kan læse fra ansøgningen, da jeg ikke har været så aktiv på det sidste

 

-REP

 

Holder mig til -rep da der mangler en hel det på din ansøgning. Du har overhoved ikke kommet ind på noget omkring dig selv som person, og vil meget gerne vide mere omkring det. Har ikke været på siden torsdag, men kan via gametracker se, at du ikke har været ret aktiv i forhold til mange andre som ansøger 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.