Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


Weber™

Recommended Posts

Ingame navn: Weber
SteamID: STEAM_0:1:78413798
IRL fornavn: Marcus Weber
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg har været admin på en del DarkRP servere men det var mere i det gamle dage uden ULX og de nye mods

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg føler mig meget kvalificeret da jeg har styr på reglerne og går meget op i rp og hader folk der failrpere. Så vil jeg også gerne være en del af et stort fælleskab.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej dsv men er meget lære nem og hurtig forståelse af ting

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mic i en hver rp stituation og når det er nødvendigt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Da jeg er kommet på efterskole har jeg ikke tid hver dag, men rimlig ofte. Spiller meget i weekender på stavox og tiden er nok fra 

Fredag: ca 16-02:00 

Lørdag: Næsten hele dagen

Søndag: Næsten hele dagen

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Har som sagt ikke så meget tid i hverdagene men hvis det var ville det være fedt med en admin messenger gruppe så vi kunne skrive til hinanden om der lige er en som har tid eller jeg, er nød til at blive på skolen. 

Så vil jeg elske at blive en del af danmarks største fælleskab

 

MVH Weber.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.