Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning af Glymse


Glymse

Recommended Posts

Ingame navn: Glymse

 

SteamID: STEAM_0:1:96966582

 

IRL Navn: Jonas Lolk

 

Alder: Jeg er 13 år men er snart 14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja lige nu er jeg Admin på en server, som hedder Exstremerp. Og det har jeg været i noget tid nu.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig fordi at jeg har en masse efaring med gmod darkrp og at være admin. Og jeg vil lave Stavox et endu dejligere sted at spille. Og med det mener jeg at få stoppet dem der bryder regler eller bare er flabet. Jeg vil også hjælpe folk på serveren med rp eller e2 hvis de mangler en opfrisker, fordi at jeg elsker at hjælpe folk der har brug for hjælp. Og hvis der er to personer der står og råber hinanden og fortæller to forskellige historier så må man jo kigge efter beviser som !logs eller andre kilder. Eftersom at jeg er Admin på en anden server ved jeg hvad for en slags straf jeg skal give til den person som bryder en regl eller bare er flabet, eller overhovedt give en straf. Og selvfølgelig får mine venner ikke en mindre straf en andre jeg ikke kender så godt, fordi efersom at i min mening skal alle have en lige stor straf lige meget om de kender mig personligt. grunden til at i skal vælge mig er, fordi at jeg syntes at serveren fungere godt i et fællesskab, og jeg vil gerne bidrage til fællesskabet med at forblive godt.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg er Admin på en anden server og har forstået hvad det indebærer at være en god admin, og giver ikke bare straffen uden at hører begge historier. Jeg har jo også prøvet at være admin på en anden server så jeg ved hvad det indebærer. Og det mener jeg med at fx ikke bare flyve rundt som politi og ødelægge rpen for andre som ikke kan flyve, eller flyve gennem vægge som tyv og kigge om de har printers eller våben. Jeg er også en rigtig glad person så jeg har lidt sværere ved at blive sur, og det kan give en fordel i nogen Admin cases. Jeg er også tålmodig så jeg kan sagtens vente på folk som skriver, og som ikke har en mic.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kan alle ULX koderne i hovedt. Og hvis der er nogen jeg ikke kender så er jeg ekstrem lære nem.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg bruger min mic hele tiden, med undtagelser hvis jeg er hos mine bedsteforældre eller spiser. Jeg skriver og taler flydene dansk, i min national test i dansk lå jeg, over gennemsnit som er det højeste man kan ligge på.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg tør ikke at love noget eftersom vi får forskelligt fri hver dag, og vi har lange skoledage, og selvfølgelig en masse lektier, men jeg er for det meste på om eftermiddagen og aften i hverdagen. Men man kan for det meste skrive til mig over steam fordi at jeg har steam appen på min smartphone. Det varier også lidt hvornår jeg er på i weekenderne, men det er for det meste om middagen, eftermiddagen eller aften. Om torsdagen går jeg til fitness kl 16.00 til 19.00 så der kommer jeg sandsyglig nok ikke på bagefter.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ja jeg er en dreng som elsker at spille og jeg begyndte at spille mmo spil og fps spil som 6 årig hvor jeg begyndte at spille aq, minecraft og command and conquer. Jeg syntes at i har hørt meget nu så i er helt velkomne til at stillespørgsmål

 

       Jeg håber at i vælger mig            - Glymse      

 

                           

 p.s i har sikkert ikke set mig inde på serveren i noget tid men har været på en lang ferie (en uge) uden internet, og jeg havde kun 3g. så jeg måtte spille på en server som ikke skulle trække så meget.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.