Hop til indhold
Stavox

[Solved] Snyder som Borgmester og kalder folk grimme ting.


Asger Knudsen

Recommended Posts

Dit in-game navn: Asger Knudsen
Vedkommendes in-game navn: Mike Cunt
Dit SteamID: STEAM_0:1:79979114
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:65888410
Tidspunkt for hændelse: 21-08/17 Fra 22:15 til 22:40 Cirka
Hvad regler er blevet brudt: "Det er ikke tilladt at bruge din politiradio når du er kidnappet." + At han snyder Politi, køre folk ned, Arbejder sammen med andre.
Hvad skete der?: Mig og Adr3z sidder en sen mandag aften som de eneste politibetjente, da borgmesteren over Politiradioen siger han er blevet kidnappet, vi køre efter ham i cirka 10-15 hvor han konstant opdatere os med hvor han er. Efter lidt tid finder vi ud af han sidder i sin egen bil (Private) og køre rundt med en borger (John Hansen | STEAM_0:0:326073943) og sidder og har opfundet alt det han har sagt, altså på en måde samarbejder/kidnappet med John. Vi snakker med John og han confirmet det (Vi prøver at tage kontakt til en staff men intet skette). Efter lidt tid igen siger han over radioen (Politi Radioen) at der bliver skudt i spawn, hvilket der slet ikke bliver, altså igen han snyder Politiet. Efter lidt tid siger jeg at jeg vil smutter, fordi jeg har skole næste dag, hvor vi så for afvide vi er bøsse, og det er borgmesteren som siger det med sin P.E.T Agent.. (John igen, han ændret job)
Beviser: Jeg har desværre intet, da vi troet at han mente det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opdatering: Uden beviser er det svært at komme frem til hvad der faktisk skete, men har fået forklaring hos Mike, og han mener at der faktiske skete det pågældende ting, altså han blev kidnapped og truet til at benytte egen bil samt at kræve penge gemmen radioen. 

Kort sagt, vil ikke gøre ydeligere i denne sag, da der måske har vært mindre misforståelser for hvad der er sket RP mellem jer.

 

Har du en sidste kommentar ellere nyt i sagen kan du altid PM mig her på forumet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.