Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning -Peter


Ole Olsen

Recommended Posts

Ingame navn: Peter
SteamID: STEAM_0:0:103291541
IRL fornavn: Aske
Alder: 13 År gammel

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været Head-Admin på 2 Servers og Admin På 1 Server 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg var god til at løse cases på de gamle servers jeg har Staff På. Ja, jeg har tidligere været ejer af en server der var jeg meget populær med at hjælpe folk

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja det har jeg erfaring med jeg kan finde ud af alle Commands 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger min mic meget ing. Jeg Syntes at jeg er lidt god til at formulere mig slev skriftligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan alle dage og alle weekender 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja jeg kan godt lide at spille på jers server og jeg syntes at godt lavet og der er meget Roleplay i den det var derfor jeg ansøgte på jers server. Håber at i har en goddag/nat/aften Det var alt fra mig farvel 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.