Hop til indhold
Stavox

Yndlingsbil


empty

Recommended Posts

På 8/15/2017 den 3:03 PM , ItzRmc [Ralle] skrev:

Elsker seriøst Koenigsegg, deres biler er fucking lækre og har åndsvagt mange hestekræfter.:excited:

 

Koenigsegg Agera R

 

 

Koenigsegg Regera

 

Koenigsegg CCXR

 

Nu skal du så sådan lige huske, at heste ikke er det eneste der gør en bil hurtig ;) Og så syntes jeg personligt at CCXR og den nye Regera ikke er de pæneste.


Personligt for mig, er blandt andet en Porsche 911 GT2 en af de pæneste biler. 
Sammen med den famøse instagram stjernes, (Gregb.23) Huayra BC. Som blandt andet er lavet med exposed grønt carbon fiber :excited:

 

619cb05b85c623ef4147aba75a9d4c62.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Vito said:

Nu skal du så sådan lige huske, at heste ikke er det eneste der gør en bil hurtig ;) Og så syntes jeg personligt at CCXR og den nye Regera ikke er de pæneste.


Personligt for mig, er blandt andet en Porsche 911 GT2 en af de pæneste biler. 
Sammen med den famøse instagram stjernes, (Gregb.23) Huayra BC. Som blandt andet er lavet med exposed grønt carbon fiber :excited:

 

619cb05b85c623ef4147aba75a9d4c62.jpg

:jawdrop:

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Vito skrev:

Nu skal du så sådan lige huske, at heste ikke er det eneste der gør en bil hurtig ;) Og så syntes jeg personligt at CCXR og den nye Regera ikke er de pæneste.


Personligt for mig, er blandt andet en Porsche 911 GT2 en af de pæneste biler. 
Sammen med den famøse instagram stjernes, (Gregb.23) Huayra BC. Som blandt andet er lavet med exposed grønt carbon fiber :excited:

 

619cb05b85c623ef4147aba75a9d4c62.jpg

True :] 

Og damn den er fed :jawdrop: - synes dog ikke grøn og orange går så godt sammen... men det er jo smag og behag :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.