Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til politiet


Martin Holm

Recommended Posts

(DETTE SKAL PÅ INGEN MÅDER TAGES SOM REKLAME)

 

Da jeg har spillet meget politi på Grand Theft Gmod, så har jeg oplevet den fede ting, ved at når du går hen til en mand, og trykker 'G', så sætter du ham ned på knæ, derefter kan man tage hans våben og sætte dem helt ned på jorden, på den måde har du mulighed for at snakke med personen uden at personen flygter. Og så skaber det jo også mere RP!

Denne funktion virker kun hvis du har et våben fremme og modstanderen IKKE har et våben fremme! 

Alle jobs med våben kan bruge denne funktion, så har tyvene også en chance for at tage folk til fange på den måde!

Spørgsmål? kommenter gerne.

-Martin Holm

Link til kommentar
Del på andre sites

@RedPanda, hvis de har 10 sekunder har politiet ingen chance

@TheHotOne, det er jeg klar over med håndjernene, men synes det er for svært at tage folk i håndjern, og med håndjern kan de stadig flygte. Det med man bliver algt ned så står man jo helt foran personen og så trykker 'g' 'g' 'g' så står der nede i chatten "LÆG DIG" "Ned siger jeg" "Kys gulvet bliver der sagt" OSV. automatisk, der er jo ikke med det samme du trykker 'g' 1 gang at du bliver lagt ned, og når du bliver sat ned på knæ så kan du også flygte for sån sidder du ikke foraltid, kun hvis du er lagt ned kan du ikke flygte.

Tak for jeres feedback.

-Martin Holm

Link til kommentar
Del på andre sites

@TheHotOne, som jeg har sagt før, du går ikke bare hen og trykker g på folk, du skal stadigvæk kidnap dem. /kidnap og så skal man trykke g op til flere gange før manden sætter sig ned automatisk

+ Hvis det bliver misbrugt kan det jo altid fjernes igen ik? :). Men jeg er uenig i at det vil blive misbrugt, tror det er en rigtig god ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.