Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Ansøgning/ Henrik Andersen


Henrik Andersen

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Henrik Andersen
SteamID: STEAM_0:0:212786989
IRL fornavn: Alexander
Alder: 14 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej, jeg har desværre ikke haft noget erfaring siden jeg kun har spillet på "Rockford" hele den tid hvor jeg har spillet Gmod.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af det staff-team som er på "Stavox" fordi jeg syntes at der er nogle Modne,hjælpsomme og søde admins og mods der er som jeg gerne vil arbejde sammen med og bare få et god forhold og se hvordan det er at være noget på en server. Jeg syntes bestemt at jeg er på samme niveau som alle andre som ikke har prøvet det før. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender det  godt lidt fordi jeg har set det på youtube, men jeg har dog ikke noget erfaring med det og kunne bestemt godt tænkte mig at lære det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig skriftligt men alle har sin egen holdning til det, jeg syntes selv at jeg er lidt bedre mundligt men som før alle har jo deres egne holdninger ti alting. Jeg bruger tit min mic ingame og er også god til at formulere mig i forhold til cases og andre ting.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg spiller meget på serveren i hverdagen men selfølige skal man også have tid til noget andet ind spil. Jeg spiller mest om weekenden eller i ferien hvor jeg kan være online det meste af dagen og jeg er ikke den som tit er ude og rejse hvilke giver mig mere tid til at være online.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er meget Moden,hjælpsom,arbejdsom og venlig. 

 

----------------------------

 

Tak fordi du læste min ansøg. Håber du kunne lide den. Kh Henrik Andersen. :poot:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak <3

2 minutes ago, Silver Fjæs said:

+rep c: +Kan reglerne +Moden +Seriøs i arbejde +Hjælpsom

Tak <3

Just now, -_-Peter Plys-_- said:

Neutral Anbefaling

 

Lidt kort ansøgning

 

Flink fyr

 

Har ikke set dig så meget igen men det er fordidu spiller på rockford 

Tak <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.