Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Request


Recommended Posts

Ingame navn:

Dennis Sørensen

 

SteamID:

STEAM_0:0:114007375

 

IRL fornavn:

Lucas

Alder:

Jeg er 14:)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja på en minecraft server, var ok længe indtil den lukkede. (Server var kun aktiv i 3 måneder). Er også admin på en lille Stream:)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Vil gerne hjælpe til som sagt. Hjælpe folk med og få en bedre RP "Experience" og ja bare generelt hjælpe folk. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Altså jeg ved hvad ULX er. kender commands som f.eks. !cb (Navn) !goto (Navn) osv. Har dog aldrig brugt det men har set videoer med det mm.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte mic?:

Jeg er vel okay til og formulere mig skriftligt, skal man også kunne som admin vil jeg mene. Men vil helst bruge min mic da det giver en bedre forståelse og RP følelse. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?:

Her i ferien har jeg mulighed for og være på det meste af tiden, fra ca 10-22. Men i vær-dagene efter ferien så har jeg tid til og hjælpe til på Stavox det meste af tiden

men er en lidt travl gut så ja kan ikke sige noget med sikker her

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide:

Jeg er helt klar til og hjælpe til på Stavox. Er en meget snak-salig person og prøver så vit som muligt og lave RP det meste af tiden (dog ikke i sits og så videre) Har såden et normalt temperament, så kan godt blive lidt irrieteret engang i mellem

Men sker sjælendt. God dag :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.