Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Ansøgning - Jens Fellon


JuniorDex(GAMEING)(DK)

Recommended Posts

Ingame navn: Jens Fellon

SteamID: STEAM_0:1:67815223

IRL fornavn: Dominic

Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på 2-3 forskellige Garry's mod

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end de andre fordi. Jeg har været admin på andre servere og jeg er moden. Jeg holder også hovedet koldt under cases. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeps, det har jeg

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, og Ja, jeg formulere mig altid grundtigt. Jeg bruger altid min mikrofon, den er nøglen til den sjove jo

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: i hverdagene kan jeg være på fra 15:00 - 23:00, og ferierne og weekenderne kan jeg være på fra 09:00 til 03:00 ca.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, synes jeg har forklaredet alt :D

Link til kommentar
Del på andre sites

16 hours ago, Mangoen der, du' ve! said:

-REP

 Snakker meget grimt til folk, når han er politi. Såsom "Luk røven, din cunt" & "Hold din kæft" 

 Meget kort ansøgning.

 

Ellers held og lykke,

 

Kasper Petersen.

 

Jeg har aldrig nogensinde sagt din cunt, eller hold din kæft, jeg har sagt luk røven til mine venner, fordi det er internt

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, JuniorDex(GAMEING)(DK) skrev:

Jeg har aldrig nogensinde sagt din cunt, eller hold din kæft, jeg har sagt luk røven til mine venner, fordi det er internt

Selvom det er dine venner, skal du stadigvæk ikke snakke grimt til dem. Du er betjent, og betjente snakker IKKE grimt til civile eller andre betjente.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Mangoen der, du' ve! said:

Selvom det er dine venner, skal du stadigvæk ikke snakke grimt til dem. Du er betjent, og betjente snakker IKKE grimt til civile eller andre betjente.

Jeg har ikke været politibetjent, og snakket grimt om andre samtidig, Hvis du skal sidde og påstå at jeg har gjort disse ting, må du meget gerne vedhæfte et bevis

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 22/7/2017 at 17:03, JuniorDex(GAMEING)(DK) said:

Ingame navn: Jens Fellon

SteamID: STEAM_0:1:67815223

IRL fornavn: Dominic

Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på 2-3 forskellige Garry's mod

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end de andre fordi. Jeg har været admin på andre servere og jeg er moden. Jeg holder også hovedet koldt under cases. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeps, det har jeg

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, og Ja, jeg formulere mig altid grundtigt. Jeg bruger altid min mikrofon, den er nøglen til den sjove jo

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: i hverdagene kan jeg være på fra 15:00 - 23:00, og ferierne og weekenderne kan jeg være på fra 09:00 til 03:00 ca.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, synes jeg har forklaredet alt :D

 

+Rep. Mega sjov at spille med, Kan reglerne, trodsalt superfed fyr !

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.