Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Subtunate

Recommended Posts

Steam id: U:1:125004539
Steam 32 id: STEAM_0:1:62502269

steam 64 id: http://steamcommunity.com/profiles/76561198085270267 

 

I Eath you sagde til mig at jeg fik ban i 3 dage for at prop surf som jeg selvfølgelig ikke vil gøre igen nu når jeg har læst reglerne, men ja han sagde det var 3 dage så kiggede jeg bagefter så stod der at jeg havde fået perm ban, jeg vil gerne følge reglerne og være en del af stavox samfundet og få unban + det eneste jeg havde gjordt var at propsurf.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:62502269

Grund: Propsurf + Troll

Navn: Subtunate

AdminID: STEAM_0:0:12233163 - I Eath You [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 05-06-17 00:20


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Du starter med at skrive på min Steam profil jeg gik efter vidner, men jeg så det jo selv. 
 

Efter et par minutter du er blevet banned gør din ven præcis det samme, og fik den indflydelse at I kun ville trolle og vidste præcis hvad i gjorde. 
 

Derfor tænkte jeg lidt, at I begge ligeså godt kunne få perm og så må vi se om I gad at spille herinde ved unbanreq.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du sagde også til mig at jeg kunne komme tilbage efter 3 dage efter jeg havde læst reglerne og først får jeg 3 dage bagefter kigger jeg igen der har jeg perm, plus han kunne have set at jeg gjorde det og selv ville prøve det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay du sagde at jeg kunne komme tilbage efter NOGLE DAGE, men der stod 3. Og man kan også se når andre får ban så han kunne jo bare sige at han var ven med mig får at ikke få ban så det går jo lidt ud over mig at du siger jeg kan komme ind igen efter nogle dage, men der er en der får det lavet om.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.