Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Bims


Nettohunden<3

Recommended Posts

Dit ingame navn: Nettohunden

Staff ingame navn: Bims

Dit SteamID: STEAM_0:1:80793568

Staff SteamID: STEAM_0:1:149810095

Forklar situationen: Altså jeg arresterede en person for ikke at betale sin bøde. Jeg gav ham 2 chancer. Derefter arrestere jeg ham og så kommer Bims og spørger om hvorfor jeg arresterede den anden person. Jeg fortæller historien til ham og så siger han at han ikke fik bøden. Og jeg gav ham bøden så jeg ved ikke hvad der skete. Og så siger Bims: "Er det ok at jeg giver ham tingene tilbage til ham?" Og så siger jeg nej til ham fordi det er hans spil der ikke fungerer og så kommer jeg til at trykke f10 fordi jeg ikke kunne huske hvilken knap man skulle trykke på for at se ens "historik" og så lukker mit spil ned. Jeg synes ikke det er i orden at spørge om at man må give tingene tilbage til personen. Det burde han selv kunne regne ud når det er hans spil der fejler noget.

Bevis: Har ikke noget bevis.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,

 

Jeg får en case fra ham personen der som mener du har lavet RDA.

Han forklarerer mig at du har givet ham 1 bøde, og han først fik den da han var blevet arrestet nede i cellen.

Så teleportere jeg til dig, du siger så at du har givet ham 2 bøder, Jeg teleportere derefter tilbage til ham personen der og fortæller ham det. Han bliver så sur og han kunne ikke se den første af en bug - Mente han -,

derfor kommer jeg tilbage til dig og spørger "Er det iorden jeg giver tingene tilbage" Du bliver så en smule pist over det og ligepludselig bare logger ud. Derfor tænker jeg 'Okaay?' og vælger bare at give tingene tilbage da jeg ikke synes du kom med et ordenligt argument. Kan godt se det fra begge vinkler. Men når du ligepludselig bare logger ud tænker jeg bare at ansvarret for hans ting og at det bare var mit valg, og jo

hvis jeg havde været bedre til at tjekke helt op på logs og kende til ALLE de forskellige ting havde det nok heller ikke endt sådan her, men jeg er jo en af de nye staffs, så ja...

 

PS: Har selv oplevet engang at jeg fik en bøde men den ikke poppede op, så derfor troede jeg på ham

+ Hvis du bare havde blevet inde på servern, så havde jeg aldrig givet ham der sine ting tilbage, men når du bare skrider udenlige så ender det bare sådan nogen gange.

 

-Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

22 hours ago, Bims said:

Hej,

 

Jeg får en case fra ham personen der som mener du har lavet RDA.

Han forklarerer mig at du har givet ham 1 bøde, og han først fik den da han var blevet arrestet nede i cellen.

Så teleportere jeg til dig, du siger så at du har givet ham 2 bøder, Jeg teleportere derefter tilbage til ham personen der og fortæller ham det. Han bliver så sur og han kunne ikke se den første af en bug - Mente han -,

derfor kommer jeg tilbage til dig og spørger "Er det iorden jeg giver tingene tilbage" Du bliver så en smule pist over det og ligepludselig bare logger ud. Derfor tænker jeg 'Okaay?' og vælger bare at give tingene tilbage da jeg ikke synes du kom med et ordenligt argument. Kan godt se det fra begge vinkler. Men når du ligepludselig bare logger ud tænker jeg bare at ansvarret for hans ting og at det bare var mit valg, og jo

hvis jeg havde været bedre til at tjekke helt op på logs og kende til ALLE de forskellige ting havde det nok heller ikke endt sådan her, men jeg er jo en af de nye staffs, så ja...

 

PS: Har selv oplevet engang at jeg fik en bøde men den ikke poppede op, så derfor troede jeg på ham

+ Hvis du bare havde blevet inde på servern, så havde jeg aldrig givet ham der sine ting tilbage, men når du bare skrider udenlige så ender det bare sådan nogen gange.

 

-Bims

Jeg skulle se de der DarkRP logs som man kan få frem på en eller anden måde... Og så kommer jeg til at trykke f10 og så lukker spillet ned.

Jeg synes ikke at du skal spørge "mig" om du må give ham tingene tilbage når du selv ved at det er hans computers fejl. Derfor lavede jeg denne klage.

 

 

//Nettohunden

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, nettohunden3 skrev:

Jeg skulle se de der DarkRP logs som man kan få frem på en eller anden måde... Og så kommer jeg til at trykke f10 og så lukker spillet ned.

Jeg synes ikke at du skal spørge "mig" om du må give ham tingene tilbage når du selv ved at det er hans computers fejl. Derfor lavede jeg denne klage.

 

 

//Nettohunden

Som jeg selv siger så har JEG selv oplevet det der med at bøden ikke dukker op, og derfor troede jeg så på ham.

Derfor vælger jeg at spørge dig om det var okay inden jeg bare gjorde det.

//Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, nettohunden3 skrev:

Ved godt at de sker nogle gange. Men det er ikke serverens skyld det er fordi at han skal genstarte GMod. Det sagde jeg også til dig...

Jo, det kan også godt være, det kunne også være han bare hardcore løj overfor mig, men hvad skulle jeg gøre? Somsagt hvis du bare ikke havde leavet/røget ud

Så havde han aldrig fået sine ting tilbage, men når du ligepludselig bare er væk, så tænker jeg lidt ' Er han så ligeglad med alt, at han bare leaver ' Der tænkte jeg så at det er mit ansvar med hans guns.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Bims said:

Jo, det kan også godt være, det kunne også være han bare hardcore løj overfor mig, men hvad skulle jeg gøre? Somsagt hvis du bare ikke havde leavet/røget ud

Så havde han aldrig fået sine ting tilbage, men når du ligepludselig bare er væk, så tænker jeg lidt ' Er han så ligeglad med alt, at han bare leaver ' Der tænkte jeg så at det er mit ansvar med hans guns.

 

 

 

Jeg forstår bare ikke at du spørger mig om du må give tingene tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, nettohunden3 skrev:

Bare luk denne sag jeg gider ik at skrive mere.

Det var ikke serverens eller min skyld OK?

Det var hans computer

Okay, måske var jeg også bare for flink?

Jeg skal nok prøve at være lidt hårdere i mine cases nu.

Han virkede bare lidt sur/øv ish af han ikke fik den bøde lidt lidetiegere.

 

Men fine, jeg skal nok tage mig i brug af denne case og være lidt hårdere i fremtiden :)

 

// Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er fint, at I selv er kommet til en fælles konklusion. Af hvad jeg kan forstå på Bims, vil lignende ikke forekommer igen - og dette har været en erfaring for at forbedre hans case-håndtering. 

Tak for at give din mening til kende, hvis du har spørgsmål eller en sidste tilføjelse, er du velkommen til at skrive til mig over Forum, In-game eller TeamSpeak-serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.