Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning


CyBorG ✦ BETS.gg

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: CyBorG

SteamID: STEAM_0:0:67457750

IRL fornavn: Mathias

Alder: 13 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har være MOD inde på artex, som er en gammel Gmod server. Jeg var cirka MOD der inde i 9 uger hvor efter jeg blev fåret, fordi jeg ikke var så aktiv hvor jeg heller vil spille CSGO. Jeg har haft en MineCraft server der hed IcePvP som var OK kendt, jeg har også været Admin på en anden Minecraft server hvor jeg selv sagde op fordi jeg ikke gad mere :)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? : Jeg skal være med i staff teamet fordi jeg er moden af min alder og jeg har været staff på mange andre server som FX Artex og et par MineCraft servers.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Som sagt er jeg moden af min alder til forhold med mange andre der ikke er så moden af deres alder.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har haft lidt erfaring inde på Artex hvor jeg var MOD inde ellers har jeg ikke brugt det så meget.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Nej syntes ikke selv jeg er så god til at formulere mig skriftlig 

Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger min mic OK meget fordi jeg har en Blue Yeti

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har tid cirka 4 dage om ugen fordi jeg går til Fodbold Mandag og Onsdag og cirka en kamp om ugen. Jeg er også en dreng der er meget sammen med venner, ellers har jeg OK meget tid til at spille på jeres server ;) 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke rigtig

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning

 

- Mathias / CyBorG

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.