Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin Ansøgning - Adrab


Thomas

Recommended Posts

Ingame navn:

Adrab (tidligere Thomas LZ)


SteamID

STEAM_0:0:59659183


IRL fornavn:

Thomas Mangor


Alder:

16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, jeg har tidligere været admin på 2 forskellige servere, men de er begge to desværre lukket ned.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes at jeg er mere kvalificeret til at være admin, fordi jeg altid er glad, og jeg kender alle regler og ved hvordan man skal handle i en stresset situation. Jeg ved ikke noget værre end sure admins, så jeg vil gerne være en del af communitiet, fordi jeg altid har godt humør.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har været admin før, med de præcis samme plugins. Jeg kender godt ULX, såsom !goto, !spectate, !bring osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg formulerer mig bedre ved og snakke end ved og skrive. Jeg er den person som hellere vil snakke i telefon end at skrive over telefon. Så ja, jeg bruger min mic hele tiden når jeg skal snakke.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på næsten hver dag. Jeg har ikke noget at lave og har heller ikke noget arbejde, så hvis jeg ikke har nogen andre planer, så kan jeg være på!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er lige gået ud af niende klasse, så jeg er ikke helt "dum". Mit snit var på 9,5. Jeg bruger rigtig meget tid på og spille Gmod og tidligere League of legends. Jeg har op til flere gange taget admins i og have reglerne forkerte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.