Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning -Jack Carlson


Jack Carlson

Recommended Posts

Dit rigtige navn? Mit fulde navn er David kabel

 alder? Jeg er 13 år gammel

STEAM_0:0:90988856

Hvad er dit in-game navn?(RP Navn) Mit In-Game Navn er Jack Carlson

Hvilken slags person er du? Jeg er en meget rolig  person der tager tingene som de kommer og ikke er sur eller stresset hele tiden og er meget rolig med det jeg laver. Jeg gider ikke rigtig at være sur  så jeg tager de bare med ro og ser hvad tiden bringer.Jeg er en MEGET sød og omsårgsfuld menneske jeg elsker at hjælpe folk og svare på spørgsmål så de kan komme videre med RP og får løst deres problemer jeg er også sådan en person der tager tingene seriøst og ikke bare pjatter hele tiden som fx. andre folk.

Hvor lang tid har du spillet på vores server?(Din aktive samlet spilletid? Kan ses i scoreboardet). Jeg har spillet en Halv Time på jeres server og kan allerede se at det funker godt med serveren.:-)Har du erfaring med ULX eller andre admin programmer? ? Hvis ja skriv dem her. Ja jeg har MEGA meget erfaring med ULX/ULX Comands jeg kender alle de comands man bruger dagligt og har også været admin på mange servere og derfra har jeg lært alle Comands og jeg kender ULX/ULX Comands som det var min egen bukse lomme,så jeg kender til Meget ULX/ULX Comands.Kan du tale dansk flydene? ? Og bruge det henholdsvis? Ja jeg kan tale flydende dansk og skrive flydende dansk og ja jeg kan godt bruge det henholdsvis.

Hvor mange sprog taler du? Jeg taler 3 forskellige sprog.

Har du noget erfaring med Admin rank tidligere?, hvis ja giv nogle detaljer omkring den erfaring du har med det og hvor længe du evt. Har været det? Jeg har været Admin/Mod på 6-7 forskellige servere og de servere er Mykingdomv2 RockRP Reviox og min vens og fætters og min anden ven og TheHighWay. Mykingdom (en måned Ca.) (RockRP 3 uger så lukkede den) Reviox (Ca. 2-3 uger så lukkede den) Og Min Vens (en 2 uger så lukkede den) og min anden ven (Ca. 2-3 uger så lukkede den) og min fætters (4 uger og den lukkede) og TheHighWay (2 uger så blev den hacked).

Kan du alle reglerne i hovedet? Jeps jeg kan alle reglerne i hovedet.Hvad betyder NLR og hvad indebærer det? NLR NLR det betyder New Life Rule og de indebærer fx. hvis John Skyder Palle og Palle går tilbage og skyder John.Hvor lang tid er NLR på, på vores server? Jeres NLR er på 10 Min.Hvad betyder RDM og hvad indebærer det? ? Giv gerne et eksempel. RDM det betyder Ramdom Deathmatch og Eksempel Peter Skyder Jens Uden Grund.Hvad betyder RDA og hvad indebærer det? RDA Betyder Random Arrest fx. Hjalte Arrester Emil uden grund.Hvad betyder CDM og hvad indebærer det? CDM Betyder Car DeatMatch fx. Anders Køre Tobias ned uden grund.Hvad betyder KOS og hvad indebærer det? KOS Betyder Kill On Sight og det er fx. d hvis du går ind for det har de lov til at dræbe dig.Sidst men ikke mindst AOS og hvad det indebærer? AOS Står for Arrest ON Sight fx hvis det står nede i PD og der står AOS og man går ind for det må politiet Arreste ham.Må man self-supply som våbenhandler? Nej det må man ikkeHvad er Job-Abuse? Giv mindst 1 eksempel. fx. at en skyer på dig og så du skifter job til en der har en gun.Hvad er Prop-Abuse?  Giv mindst 1 eksempel. Proppush eller propkill eller smadre den ind i en bil.Hvordan fungere Terrorist? Jobbet på vores server? Man må gerne Raide og Hvis man laver Terror skal man vente en time mere før man må igen.Må man have one-way props? (Også selvom man kun kigger igennem dem, men ikke skyder?) Nej det må man ikke. 

Undskyld der Kom lidt mere ind i Skabelonen. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal følge Stavox' skabelon. Der er tydelige spor på den er taget fra et andet community.

 

"Hvordan fungere jobbet terroist, jobbet på vores server; "Man skal vente en time før man må igen"

"Jeres NLR er på 10 minutter."

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.