Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning af Ozzi


Ozzi

Recommended Posts

IngameNavn: Ozzi

SteamID: STEAM_0:0:173946006

IRL Fornavn: Ozkan

Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Jeg har været admin på 5 csgo servere og er headadmin lige nu ved en csgo server. Jeg har også haft 2 minecraft servere og været flere gange staff. Også gmod der har jeg været inde hos darkwater som lukkede efter 2 uger vi havde nok spillere men ejeren gad ikke mere. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 1. Jeg respektere staffs. 2. Jeg hjælper personer som er ny på serveren. 3. Jeg viser respekt overfor staffs eller spillere. 4. Jeg holder mig kold i cases og fortæller sandt. 5. Jeg bliver aldrig jailet. 6. Jeg bryder ikke reglerne. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har kendskab med ulx, Jeg ved godt hvilke commands jeg skal bruge i cases 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes selv jeg er god til at formulere og bruger altid min mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag 7:00-18:00 Tirsdag 7:00-18:00 Ondsdag: 7:00-18:00 Torsdag 7:00-18:00 Fredag 7:00-18:00 Lørdag 7:00-18:00 Søndag 7:00-18:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.