Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning -Reddekz


Reddekz

Recommended Posts

In-game navn: Reddekz
SteamID: STEAM_0:0:65266108
Fornavn: Magnus
Alder: 13
Tidligere erfaring med administrative jobs: lige nu har jeg sagt op som mod++ på Reviox så vis jeg bliver Moderator kan jeg være på fuld tid.
jeg også været på en server der hed vodka vikings + wolfyRP mener jeg den hed og AmazingDarkRP så også lige min ejen
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg kan reglerne

Jeg er fair overfor alle spillere da jeg syntes alle skal behandles lige
Jeg kan godt lide at hjælpe folk
Jeg kan holde hovedet koldt i situationer når det er svært
Altid klar på en udfording
Kan holde til at blive tilsvinet til, men jeg håber jo ikke det sker
Jeg vil jo gerne spille Roleplay så reglerne skal over holdes
Jeg har heller ikke noget imod af at jeg bryde mit Roleplay på grund af case's. Mere tror jeg ikke jeg har at sige
Kendskab til ULX: Ja. For alle servers jeg har været admin på/min ejen server brugte vi ULX commands men kan dem. her er nogen fx. !armor (person) (armor) !cloak (person) (cloak hvor meget) !uncloak (person) !freeze (person) !unfreeze (person) !god (person) !ungod (person) !hp (person) (liv) !jail (person) (tid) !unjail (person) !jailtp (person) (tid) !ragdoll (person) !unragdoll (person) !slay (person) !xban !kick (person) (grund) !unban (steamid) !goto (person) !bring (person) !return (person) !send (person) til (person) !removecar (person) !cb (person)
Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?: Ja, jeg bruger altid min mic så meget jeg kan da jeg syntes det skaber bedst mulig Roleplay. Jeg bruger mest chat vis der er larm i baggrunden + kan komme på TS efter jeg har været i skole :D
Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
Disse tider er i ca. Mandag: 15:15 - 17:30 og 18:20 - 21:00 Tirsdag: 15:15 - 17:30 og 18:20 - 21:00 Onsdag: 15:15 - 21:00 Torsdag: 15:15 - 21:00. Hver anden Fredag skal jeg til min far så det er forskelligt Fredag: 15:15 - til jeg bliver træt Lørdag: 7:00 - 8:00 - 9:00 - 10:00 til jeg bliver træt Hver anden Søndag skal jeg til min mor så det er forskelligt Søndag: 9:00 - 10:00 også køre jeg til min mor er hjemme ved 12:00 -13:00 til 20:30 - 21:00
Anden relevant information
Jeg er en meget rolig og imødekommende person som gerne vil hjælpe servers og spillerne på serveren da jeg elsker at hjælpe folk med deres problemmer. Jeg går i special-klasse men har ingen sygdom eller handicap + har en lys stemme desværre :D

     

                                                                                                 Mvh Reddekz/Magnus

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.