Hop til indhold
Stavox

[Afslået] StaffAnsøgning - MadsHart


Pandyboy05

Recommended Posts

Ingame navn: MadsHart

SteamID: STEAM_0:1:204367118

IRL fornavn: Mads

Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja Minecraft men spiller det ikke så meget mere

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del a staff-teamet pga. i jeg er venlig og hjælpsom og elsker at hjælpe folk som er nye til spil. Jeg er mere kvalificeret end de andre pga. jeg er hjælpsom som sagt og jeg er et godt staff

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har kendskab til ULX og har haft en test server men den er lukket nu

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes jeg er god til at formulere mig og jeg bruger ofte mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Her er et lille skema det ændre sig måske efter sommerferien

Alle hverdage indtil ferien undtagen fredag: 14:00 - 19:30

Fredag: 14:00-22

Lørdag: 9-22

Søndag: 9-19:30

Jeg skal på camping i nogle weekender, men vil sige det til staff-teamet når det er

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: min mor kan godt lide af lave aftaler med folk og så skal jeg bare noget engang imellem 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.