Hop til indhold
Stavox

[Afslået] STAFF ANSØGNING


Merzbar

Recommended Posts

Ingame navn: Merze eller Merzbar

SteamID: STEAM_0:0:50520879

IRL fornavn: Thais Jeppesen

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Ja jeg har været Administrator i rigtig mange Minecraft servere. Men jeg har også været admin på en GMod server før

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

 

Fordi jeg tror jeg har det der skal til for at kunne gøre serveren et bedre sted at spille på. Jeg har også været moderator og admin på andre servere (i andre spil)

jeg har også spillet DarkRP i langt tid og jeg syntes det er noget af det fedeste der er!

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Fordi jeg syntes selv jeg er god til at hjælpe folk der har et problem, også er jeg også meget flink, jeg har spillet på rigtige mange Gmod servere og jeg ved hvordan er spille community fungere :)

Jeg er her for at hjælpe serveren :)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ikke rigtig, men jeg kan sikkert lære alle de commands hurtigt :) (Jeg kender nogle af dem) jeg lærer hurtigt commands

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

 

Jeg syntes jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundligt :)

 

Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg har altid mic og bruger den altid :)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 

Onsdag 15:20 - 20:00

Torsdag 15:20 - 20:00

Fredag 15:10 - 20:30

Lørdag 09:15 - 19:30

Søndag 10:00 - 19:45

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

 

Jeg begyndte at spille spil da jeg var 6-7 år gammel så jeg ved meget om spil og communitys. Stavox er en mega fed server med mange venlige folk! Og sådan syntes jeg det skal blive med at være! Derfor vil jeg hjælpe alle dem jeg kan :) jeg går i 7.klasse (skal snart i 8.klasse)

 

Jeg har discord og skype :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.