Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


John John

Recommended Posts

Ingame navn: John John

SteamID: STEAM_0:156935248

IRL navn: Lucas

Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, for lang tid siden i Minecraft på flere servere hvor der var ok mange spillere.
Men det er jo nok ikke helt det samme som at være Staff på Stavox.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes at i burde vælge mig fordi at jeg er meget på,
jeg kan godt lide at hjælpe andre og jeg vil gøre mit bedste for at alle vil få det bedste ud af det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg ikke, men jeg er klar på at lære det og folk siger at jeg er meget lærenem så det burde ikke været et problem.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv at jeg er god nok til at formulere mig skriftligt og mundtligt.
Jeg bruger altid min mic når jeg kan.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
Jeg kan være på alle dage i ugen fra omkring klokken 15:20 til 00:00+

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.