Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Pedobear


JackS

Recommended Posts

InGame navn: mit InGame navn er Pedobear

 

SteamID: STEAM_0:0:64824744

 

IRL navn: Jeg heder rigtig Philippe Hjerrild Drewes men vil helst kaldes Philip

 

Alder: Jeg er 15År gammel.

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg jeg har været moderator på en server i 4 måneder indtil serveren blev lukket ned pågrund af penge mangel. Og ahr også selv været owner på en Gmod server, så noget ved jeg da:D Og har haft flere andre servere, på gmod og andre spil. Så ved hvordan man skal respekterer folk/spillere. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg syntes jeg kan gøre en forskel på serveren, og hjælpe andre folk der har brug for hjælp. Fordi har oplevet mange der har brug for hjælp, men admins, har ikke tid, fordi de hjælper alle de andre der har brug for hjælp. Så vil virkelig gerne gøre en forskel på serveren, og hjælpe endu flere folk så, det er endu sjovere at spille på den. Og elsker at arbejde men personer, og elsker at spille DarkRp og især på den her server. Og er en person der elsker, at løse ting. Fordi jeg bliver altid så glad, af at hjælpe andre. Og kan godt lide at arbejde med mennesker.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja som sagt har jeg været moderator og owner på andre servere. og har kendskab til det hele, eller næsten det hele, tror ikke at serveren jeg spillede på havde det, ulx system som i har. Men kender næsten dem alle sammen undtagen det der med !scene og !enforcer . Men håber det kan læres :D Jeg er nemlig rigtig lærenem.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan godt snakke dansk flydende og ja bruger ofte min mic. Men har lidt problemer med min bærbar, da den faldt ned af trappene, så min mic på den er gået i stykker. Men har stadig min stationær pc, som jeg kan spille på og snakke. Men problemet er bare at, når jeg skal hjem til min mor, har jeg ikke nogle mic, indtil videre. Skal nok prøve at fikse det eller finde en anden måde, at snakke på:D

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: I weekenden kommer jeg på kl.10:00 fre-Søn. Og i hverdagene, har jeg fri fra skole kl. 14:55 og er for det meste hjemme når, når klokken er 15:20 eller noget. Så kan game næsten hele tiden. Men hos min mor er det lidt vanskeligt, pågrund af hun er ikke den type der kan lide at jeg spiller:( Men der kan jeg også godt spille lidt.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Mine forældre er skilt. Så jeg er 1 uge hos min far, fredag til fredag. Og hos min mor er det, det samme. Og mit humør et næsten altid op på den højeste, og kan også godt lide lidt sjov. Men for det meste er jeg seriøs og Voksen.

 

 

- Pedobear = Philippe

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.