Hop til indhold
Stavox

[Solved] TheRock og Kevin Hart


Vito

Recommended Posts

Dit in-game navn: Vito

Vedkommendes in-game navn: TheRock & Kevin Hart

Dit SteamID: STEAM_0:0:26038447

Vedkommendes SteamID: TheRock: STEAM_0:1:71107273 & KevinHart: STEAM_0:0:122205426

Tidspunkt for hændelse: Omkring kl 4.30-5 natten til søndag.

Hvad regler er blevet brudt: Regel 3.7, regel 2.18, regel 2.14 og meget mere.

Hvad skete der?:
3.7 - Basen eget af TheRock og Kevin hart havde blandt andet KOS på gaden, uden for huset inde i byen.
2.18 - TheRock starter PDRaid og bliver arresteret. Direkte efter går han ud på gaden og prøver at carjacke en bil.
2.14 - Desværre crashede min recording på dette regelbrud, men jeg prøver at ordne den for at komme med beviser. Det eneste der er, er muglige logs af mig der dræbet TheRock og Kevin Hart 2 gange inden for den samme raid.
Der var også en lang diskussion i OOC omkring reglen, hvor at de selv påstod at det var tilladt at komme tilbage til raiden efter 5min.

Beviser:

KOS - 0A45B86B42A80A29C2721212B0734549EEF1B24C

PDRaid ovre - FD3F084A94F1C98958D58A95DA4E919617A5D9F8

Carjack - 37EAE97E5D484FA1769796D84607496C105E56B5

Spilleren Spyware - STEAM_0:0:67959883 har været til stede til det hele, og har optaget også. Lad os håbe han har fanget en masse af de andre ting der skete.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, SPYWARE said:

Har også video af rdm brud af nlr og verbal abuse ellers er der sikkert mere i videoen men den fulde video er 8 timer

Hvis du kan få det uploadet, vil jeg gerne lige gennemgå det, inden der bliver uddelegeret straffe. 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Houston said:

Hvis du kan få det uploadet, vil jeg gerne lige gennemgå det, inden der bliver uddelegeret straffe. 

Yes jeg er lige ved at kippe de forskellige ting der skete i løbet af natten sammen det bliver lagt op snarest muligt

Link til kommentar
Del på andre sites

TheRock er blevet banned for at bryde 2.18, benytte sin bil som våben, 2x bevidst CDM på fortov, troll og for selv og indrømme, at han havde RDMet i din video.

Kevin Hart har af hvad der fremgår af beviserne kun brudt 3.7 og spillet en mindre part i sin vens trolling - derfor har han ikke modtaget nogen straf, men jeg hiver lige fat i ham i den nærmeste fremtid. 

 

Afslutter det her, hvis der skulle være andet, kan du hive fat i mig over Forum, TeamSpeak eller in-game.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.