Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning mod/admin.


LAST WARNING

Recommended Posts

Ingame navn: The Puppet

 

SteamID: STEAM_0:1:6224595

 

 IRL Navn: Mikkel Emil Marcussen

 

alder:14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej med jeg har været admin på en anden server

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er træt af at folk bryder reglerne. jeg tænker mig om tingene når jeg er i case.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: !goto !ban !kick så den. :DB|:D

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja jeg bruger min mic hele tiden

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag 16:00=17:30 Tirs 15:00 =20.30 Onsdag 15.00 = 17.00 Torsdag 16.00 = 20.30 Fredag 14.30 = 21.00 lørdag 11.00 = 15.00 og 18.00 = 21.30 søndag 11.00 = 14.00 og 16.00 = 20.00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Der er ikke noget.

:D:D

Plz:D:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.