Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - oZonix


oZonix

Recommended Posts

Ingame navn: oZonix 

 

SteamID: STEAM_0:0:97800148

 

IRL fornavn: Sebastian

 

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Jeg har været admin på et par minecraft servere og en gang med-ejer. Jeg har lavet min egen server, jeg lavede den for sjov (for at finde ud af hvordan man spillede spillet. Jeg fandt ud af forskellige ULX commands osv.) Jeg har været admin på en DarkRP server der hed PrixyRP tror jeg, kan i hverfaldt ikke huske det helt.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? : Jeg har altid haft en drøm om at joine staff teamet på stavox men jeg synes bare ikke jeg var gammel nok (jeg var 10) så jeg ventede og ventede til at jeg blev 13 år gammel som jeg er nu også vil jeg lave en ansøgning om staff. Jeg elsker at tage cases og alt det der. Jeg elsker at hygge mig med andre personer og jeg tænker at jeg kan danne nye venskaber med jer staffs. Jeg vil love at jeg gør et godt stykke arbejde da jeg næsten hele tiden er på. Jeg har lagt meget tid ind i Garry's Mod så jeg tænkte at jeg kunne bruge en opgradering til staff så jeg kan prøve noget nyt. Jeg vil ikke holde med mine venner dog vil jeg sige til dem at de ikke skal gøre noget dumt fordi jeg er ligeglad om de er mine venner eller ej, det giver nemlig ingen forskel.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes at jeg er mere kvalificeret end andre fordi at jeg forstår Garry's Mod meget, jeg forstår hvordan det er at være staff. Jeg synes selv at jeg er ret moden da jeg kan holde hovedet koldt. Jeg bliver ikke så hurtigt sur da jeg bare tænker at det går bare galt hvis jeg diskutere med den anden person. Jeg er meget god til at bedømme ting som fx. At hvis der er en der har brudt en lille regel så kan jeg bedømme hvor meget han skal jailes/bannes.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja. Jeg har ok meget erfaring med ulx kommando'erne da jeg engang lavede min egen singleplayer server med mine venner og så fuckede vi bare rundt og gjorde alt muligt så Ja, jeg har ok meget erfaring med ULX kommando'erne. Jeg kan fx. !jailtp, !goto, !tp, !jail, !ban og !xban og mange flere. Jeg kommer nok til at bruge !menu til at starte med. Jeg har været admin på en udenlandsk server som hed et eller andet PrixyRP eller sådan noget, kan ikke helt huske det da det er UTROLIG lang tid siden,

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes selv at jeg er ret god til at formulere min mundtligt og skriftligt, dog er jeg bedre til mundtligt da jeg synes det ødelægger RP'en hvis man skriver RP situationer så som Mug  5k eller dø, 5, 4, 3, 2 og 1 DØ! Sådan noget synes jeg ødelægger RP'en. Jeg vil helt klart anbefale en mikrofon til at jeg alle der ikke har en...

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:   Alle dagene.

 

Mandag : 14:45 til 20:00

 

Tirsdag : 14:15 til 20:00

 

Onsdag : 14:45 til 20:00

 

Tordag : 14:45 til 20:00

 

Fredag : 14:15 til 24:00

 

Lørdag : 10:30 til 24:00

 

Søndag : 10:30 til 20:00

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, ikke andet end at jeg går til noget om tirsdagen men da det er sommerferie så er sæsonen slut. Jeg er meget lærenem.

 

 

 

// oZonix

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ik om det er mig men syntes det er lidt mærkeligt at du skriver"Hej, kunne det være muligt at i kan skrive på min ansøgning, så kunne jeg blive glad(husk at det skal være jeres egen mening, ikke bare skriv + REP, skriv det i rigtig synes om mig.)" i chatboxen :/

 

-Normalt Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lalle skrev:

-Rep

soger i chaten om man vil gå ind på hans ansøgning 

minge

 Jeg prøvede også at slette det da det gik op for mig at det bare er reklamering på min ansøgning, forstår dig fuldt ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Til mig ser det ud som om at du ikke har spillet på severen i langtid. Fordi du har ikke ret mange bedskeder, plus så er du heller ikke medlem +.

¨"Gør ikke det store" men stadigvæk, du flink nok når jeg møder dig i rp.

Og som sagt min personligmening.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, JordBærHjelm skrev:

Til mig ser det ud som om at du ikke har spillet på severen i langtid. Fordi du har ikke ret mange bedskeder, plus så er du heller ikke medlem +.

¨"Gør ikke det store" men stadigvæk, du flink nok når jeg møder dig i rp.

Og som sagt min personligmening.

 

 Tak, jeg har spillet herinde på Stavox i 323 timer. Jeg har ikke været på forum i så lang tid som jer andre (jeg joinede den 18. Maj 2017) Men ellers tak <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes slet ikke at 1 enkelt dum besked skal ødelægge en drøm om at være staff, Derfor giver jeg dig et stort +rep

  • Du er altid flink og imødekommende.
  • Jeg har aldrig hørt dig være gnaven.
  • En dejlig lang ansøgning.

Held og lykke!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Glymse skrev:

Jeg syntes slet ikke at 1 enkelt dum besked skal ødelægge en drøm om at være staff, Derfor giver jeg dig et stort +rep

  • Du er altid flink og imødekommende.
  • Jeg har aldrig hørt dig være gnaven.
  • En dejlig lang ansøgning.

Held og lykke!!

Mange tak Glymse, jeg fortryder at jeg skrev det der i chatboxen. <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, JustKasper skrev:

Hvorfor fortjener oZonix staff?

- Han er imødekommende.

- Flink og rar(Altså han taler ikke grimt selv når han er i en diskussion)

- Han er velviden om reglerne hvilket alle staff burde.

- Han kan godt holde RP.

 

//JustKasper

 

 Tak skal du have :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.