Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bøde funktion


Glymse

Recommended Posts

Det kunne være fedt, hvis man på en måde kunne trykke på en hotkey, og så vil man give en bøde til den person/bil man kigger på, og så går nogen af pengene til bankboksen i pd når den kommer til stavox. Og hvis man ikke betaler den, bliver man wanted automatisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Ingen spoiler! Men inde på servern Zypress der kunne man trykke f2 på folk og sætte en bøde op eller ned og begrunde hvorfor denne person fik bøden, når politi manden skrive bøden er man frosset og kan ikke trække nogen våben eller noget andet.

 

+1

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
On 9/2/2016 at 19:17, Glymse said:

Det kunne være fedt, hvis man på en måde kunne trykke på en hotkey, og så vil man give en bøde til den person/bil man kigger på, og så går nogen af pengene til bankboksen i pd når den kommer til stavox. Og hvis man ikke betaler den, bliver man wanted automatisk.

Fed idé.

On 15/3/2016 at 21:24, Jakob said:

Ingen spoiler! Men inde på servern Zypress der kunne man trykke f2 på folk og sætte en bøde op eller ned og begrunde hvorfor denne person fik bøden, når politi manden skrive bøden er man frosset og kan ikke trække nogen våben eller noget andet.

 

+1

Virkelig?

 

 

Noget lign vil være et våben check før du får bøden, da du har gjort noget ulovligt bliver du undersøgt for ulovlige genstande.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Skal nok få startet på det her i dag. Jeg skal lige have lavet tow-marking færdigt, som ellers har været lidt på hold.

Hvad angår en blok papir o.lign som @Pwedmy forslår, så er jeg ikke så skarp til det modelling. Det kan godt være det ikke kommer til at ligne helt i starten, men jeg er sikker på, at @Metro kan finde ud af noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, DyNATO said:

Er sikker på @Metro, min personlige slave, kan finde ud af noget, ellers klipper jeg flere led af hans fingre. Måske burde jeg også lade ham komme ud af kælderen snart, han har ikke set solen siden november sidste år.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 hours ago, Mik889c said:

 

Det er fuldstændig lige meget, så længe systemet kommer på serveren!

Jeg er lidt på bar bund hvad angår systemets opbygning.

Hvordan vil i have det? At man skriver !bøde navn pris? et decideret våben som man så skal gøre hvad med?

Hvordan skal det se ud for brugeren? Skal den poppe op lige i hovedet på dem eller hvordan?

 

Jeg har i den forbindelse lavet noget @TheHotOne spurgte om.

Fra i morgen af, kan politiet højreklikke (imens i holder C nede) på biler og trykke "konfiskér" for at den laver en warrant med grunden konfiskering.

Der er også en "efterlys" knap som vil åbne en dialogboks hvor grunden kan skrives.

Og sidst, kan der højreklikkes på props og trykkes "warrant" for nemt at kunne skrive grunden til at warrante den person.

Håber det gør arbejdet lidt nemmere - skal nok fortsætte arbejdet med bødefunktionen, men input vil være rart.

fe1c1673fac170f1eb3f1206754c5dbb.png

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, DyNATO said:

Jeg er lidt på bar bund hvad angår systemets opbygning.

Hvordan vil i have det? At man skriver !bøde navn pris et decideret våben som man så skal gøre hvad med?

Hvordan skal det se ud for brugeren? Skal den poppe op lige i hovedet på dem eller hvordan?

 

Jeg har i den forbindelse lavet noget hotone spurgte om.

Fra i morgen af, kan politiet højreklikke (imens i holder C nede) på biler og trykke "konfiskér" for at den laver en warrant med grunden konfiskering.

Der er også en "efterlys" knap som vil åbne en dialogboks hvor grunden kan skrives.

Og sidst, kan der højreklikkes på props og trykkes "warrant" for nemt at kunne skrive grunden til at warrante den person.

Håber det gør arbejdet lidt nemmere - skal nok fortsætte arbejdet med bødefunktionen, men input vil være rart.

fe1c1673fac170f1eb3f1206754c5dbb.png

Fuck hvor fedt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes at !bøde lyder fint, men det skal ikke være når personen er en bestem afstand væk, så politiet ikke bare kan skrive en bøde til en person, imens han/hun er i den anden ende af mappet. 

 

Nu er jeg lidt forvirret, hvor bliver pengene af, altså dem man får når det er? Får man dem selv, går det ud til alt politi, eller bliver de bare sendt til "Staten"?
Fedt med det nye system, så tager det heller ikke så lang tid at skulle skrive hele tiden. 

 

 

//Casper

Link til kommentar
Del på andre sites

On 24/5/2016 at 15:12, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg syntes at !bøde lyder fint, men det skal ikke være når personen er en bestem afstand væk, så politiet ikke bare kan skrive en bøde til en person, imens han/hun er i den anden ende af mappet. 

 

Nu er jeg lidt forvirret, hvor bliver pengene af, altså dem man får når det er? Får man dem selv, går det ud til alt politi, eller bliver de bare sendt til "Staten"?
Fedt med det nye system, så tager det heller ikke så lang tid at skulle skrive hele tiden. 

 

 

//Casper

Bøden burde kunne sendes til en person uanset afstand. Den skal bare komme op som en pop-up på samme måde som når man skal vote om ting.

Spilleren der giver bøden burde få 50% af hvad bøden er på, og resten skal gå til staten/bankboksen hvis vi får sådan en.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 5/28/2016 at 11:15, President Mute. said:

Men hey! Det jeg virkelig meget ønsker er en funktion hvor at man kan ligge en bøde på selve bilen, dvs at ejeren af bilen skal betale bøden først f'ør den kan køres væk. Især til de ulovligt parkeret biler.

I teorien virker det også rigtig fedt, men jeg tror bare at det i praksis bliver et problem med tilfældige bøder o. lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/6/2016 at 13:16, DyNATO said:

I teorien virker det også rigtig fedt, men jeg tror bare at det i praksis bliver et problem med tilfældige bøder o. lign.

Det er jo derfor vi har dig! :D 

Du skal nok finde en måde, ellers spørg Casper, han er sku også¨meget klog.

On 4/6/2016 at 13:16, DyNATO said:

I teorien virker det også rigtig fedt, men jeg tror bare at det i praksis bliver et problem med tilfældige bøder o. lign.

+++++ Admins kan få en funktion at bøden kan fjernes. Og betjentet får job ban i et par timer. De ville måske kunne rense hans hoved.

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, President Mute. said:

+++++ Admins kan få en funktion at bøden kan fjernes. Og betjentet får job ban i et par timer. De ville måske kunne rense hans hoved.

Det bliver heldigvis nemt for en admin at afgøre om det har været en random bøde, hvis bilen ikke kan forlade det sted hvor den angiveligt holder ulovligt. Så jeg tror godt vi ville kunne få parkerings bøder til at virke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Metro said:

Det bliver heldigvis nemt for en admin at afgøre om det har været en random bøde, hvis bilen ikke kan forlade det sted hvor den angiveligt holder ulovligt. Så jeg tror godt vi ville kunne få parkerings bøder til at virke.

Det er jo en fantastisk idé, men..... Der er jo dem som tager deres bil op med physgun. Så må man jo deaktivere den mulighed at løfte sin bil med physgun.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
On 7/6/2016 at 11:25, President Mute. said:

Det er jo en fantastisk idé, men..... Der er jo dem som tager deres bil op med physgun. Så må man jo deaktivere den mulighed at løfte sin bil med physgun.

hvordan skal man så kunne får sin bil ned f.eks for en klippe hvis der ikke er admin online

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.