Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Uansvarlig admin


Sandfeld2002

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:33416719

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg syntes det er komplet uansvarligt af Lone at perm banne mig for at troll. Har aldrig nogensinde trollet, da jeg har ingen grund til det. jeg spiller på serven rigtig tit hvilket også kan bevises med mine antal penge.. så hvorfor skulle jeg troll...                                                                     

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:33416719

Grund: Troll

Navn: kongen02

AdminID: STEAM_0:0:65610585 - Lone [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 11-06-17 02:17


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sandfeld 

 

Da vi stod på taget prøvede jeg og få kontakt med dig men du blev ved med at sige "Kan du høre mig Lone" Da jeg så sagde om du skulle have perm kunne du godt sige andet en kan du høre mig hvilket jeg tog som om du havde stået og trollet mig i casen. Du havde pisset mig meget af  havde lige været oppe at diskutere med ham jeg var til lan med så var rimelig vred da jeg gav dig dit ban. Nu kan jeg godt se at din straff er ALT for hård muligvis har været en misforståelse imellem os.     

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.