Hop til indhold
Stavox

[Solved] AKS (AKTIONSSTYRKEN)


OSSIDK

Recommended Posts

Igår så jeg et lille retweet på et opslag. Denne spiller forslog det så kaldte AKS (Aktionsstyrken)

 

Hvis du er i tvivl om hvad AKS er, så har jeg et lille input her... 

 

"Politiets Aktionsstyrke (AKS) er det danske politi's antiterror-enhed. AKS er en enhed, der er uddannet til at klare de opgaver, som almindelige politifolk ikke er uddannet i. Desuden løser AKS en række særligt farlige opgaver i forbindelse med eksempelvis gidseltagninger eller anholdelse af særligt farlige personer." AKS enheden har forbindelse til P.E.T (Politiet's efteretningstjeneste)

 

Man kunne lave et ekstra Politi job, hvor man skulle blive whitelisted.. 

Man skulle bestå en optagelses prøve.

Det vil blive kaldt AKS (Aktionstyrken)

Erfarne betjente som har bestået optagelses prøven, bliver nu en del af den nye special styrke i politiet. AKS vil holde byen mere sikker fra kriminelle mennesker.

 

(AKS UDRUSTNING)

AKS anvender de samme våben som dansk politi, men har også finskytter med præcisionsrifler, og specielle enheder med automatrifler. De almindelige AKS'ere bruger en 9 mm Heckler & Koch USP compact, Heckler & Kock G36 automatrifler, samt en Heckler & Koch MP5 monteret med lasersigte, lygte og optisk sigte. Desuden har betjenten i sin indsatsuniform taktiske granater, kniv og magasiner til såvel almindelig pistol som maskinpistol. Herudover en tynd, men alligevel kraftig hjelm.

Man kunne evt. lave et AKS Paramediciner job, til hjælpe de tilskadekommende AKS styrker og Politi.

 

(Midlertidigt AKS Skin)

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=867711867&searchtext=swat 

 

VIGTIGT:

Dette er bare et forslag som kunne havde noget indflydelse på RP'en, og et forslag som jeg selv personligt kan lide. I er alle velkommen til at give jeres input omkring opslaget, og evt. lave om på nogle ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.