Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forcers til nonvips


Recommended Posts

Grunden til det i starten blev VIP, var fordi man kunne, og stadig kan lave rigtig mange dumme ting med det, og det før i tiden var et rigtig ustabilt tool. Som VIP plejer folk normalt at tænke lidt, og derfor er det blevet som det er. På den anden side af sagen, skal VIP jo også have lidt fordele, men stadig ikke noget som gør at det bliver alt for OP.

 

Som CasperDK siger, så kan man jo godt lave gunshops og lignede, som ikke bruger forcers. Jeg bruger dem ikke selv ret tit, og har lavet rigtig mange før det overhoved kom på

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, Bims said:

Er der slet ikke en mulighed for bare to dage, hvor nonvip kan have bare 2 forcers?

Hvor i kan se om det kan styres eller ej?

Hvis folk ved det kun er 2 dage, så vil folk jo bare bruge dem fornuftigt og derefter, når de bliver fuldt indført vil folk bruge dem til at trolle rundt med.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutes ago, DetBareMads said:

Grunden til det i starten blev VIP, var fordi man kunne, og stadig kan lave rigtig mange dumme ting med det, og det før i tiden var et rigtig ustabilt tool. Som VIP plejer folk normalt at tænke lidt, og derfor er det blevet som det er. På den anden side af sagen, skal VIP jo også have lidt fordele, men stadig ikke noget som gør at det bliver alt for OP.

 

Som CasperDK siger, så kan man jo godt lave gunshops og lignede, som ikke bruger forcers. Jeg bruger dem ikke selv ret tit, og har lavet rigtig mange før det overhoved kom på

Var det på grund af Taroux og jeg der crashede serveren? :)

Det var vidst godt nok med de restrictions.

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Var det på grund af Taroux og jeg der crashede serveren? :)

Det var vidst godt nok med de restrictions.

Der er blevet lavet en del ændringer efterfølgende.

 

 

Forcers er en vip feature, det er ikke længere restricted fordi vi ikke tror I kan styre det. Det er muligt at bygge mange af de samme ting uden, blot ved brug af props der er vinklet så ting glider. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Bims said:

Det er selvfølgelig rigtigt, dog er det besværligt at skulle få en genstand lodret op.

 

Så lav et andet system.

Hvis tingene skal højt op, så lav det hvor kunden står højt oppe, hvor den bare skal glide ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.