Hop til indhold
Stavox

[Solved] "Alle pengene går til Knæk Cancer"


Batmayn

Recommended Posts

Hej,

 

  flere gange er jeg stødt på hobos, som gerne vil have penge, men de opsøger det på en forkert måde. De skriver f.eks.: "Donér penge - alle penge går til Knæk Cancer".

Personligt synes jeg, at dette er utrolig ubehageligt at støde på, da man latterliggøre en alvorlig sygdom. Derudover er der RP-mæssige problemer med dette, da det i virkeligheden er strengt ulovligt at drive en falsk kampagne mod Knæk Cancer-tilhængere, for derefter at tage alle de donerede penge selv. Det medfører tit store bøder og/eller fængsel.

 

Mit forslag er derfor, at love en lov mod netop dette. Det skal være imod serverens regler, at lave f.eks. skilte, som er misvisende ift. Knæk Cancer eller sclerose.

 

Mojn.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er også ret enig, da der er folk, der måske har mistet nogen med kræft. Tror ikke de vil have det så godt med, at se en hobo tigge om penge, og benytte sig af Kræftens bekæmpelse osv.

 

Så skriv at du sælger Hus forbi eller noget i den stil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Min hund døde af kræft og jeg føler mig pænt fucking stødt af, at folk går rundt og skriver: "Doner nogle penge, de går til knæk cancer!" 

Altså, for fanden. Kan de ikke bare stoppe? Det er alligevel værre for dem selv når de laver sådan nogle skilte. De tjener ingen penge.

Næste gang jeg ser et fucking skilt hvor der står noget med penge til cancer på, skyder jeg dem fandme. 

 

DDOS'er måske også deres toaster. KappaKappaKappa 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.