Hop til indhold
Stavox

Jeg er TILBAGE


MaczTV Stavox.com

Recommended Posts

Hej allesammen :)

Jeg er tilbage efter en flere måneders lang pause. Nogle af jer kender mig nok. Dog er der kommet en hel masse nye spillere til stavox som er super fedt :)

Men de kender mig nok ikke. Men til jer allesammen. Så er jeg tilbage og i kommer til at se en hel del til mig inden for det næste stykke tid

Jeg er den gamle "D1PE" bare med nyt navn :)

*******************

Begrundelse af offline tid

Ja det begyndte med at jeg havde fået min plads på staff holdet. (For anden gang) Og det gik helt perfekt.

 

Der gik så 1 måneds tid og min gamle skralde computer. Stoppede med at virke. Vi sendte dem til reperation.

 

Nede ved elgiganten. Deres reperations skema foregår. Genstanden sendes af sted til sverige til deres værksted.

 

For at blive fixet. Det tager Minimum 9 Dage før du kan få din genstand igen. Men det tager for det meste 14 Dage.

 

Den process gennem gik jeg 4Gange. Efter deres uttalige forsøg på at fixe min computer var den stadig i stykker. 

 

Efter den fjerde gang blev min computer sendt til. "Refundering personalet" Eller noget. Og det skulle kikke på min computer.

 

De fik en sidste chance til at fixe den ellers fik vi alle pengene tilbage. De prøvede men kunne ikke. Så jeg fik alle pengene refunderet.

 

Hele denne process tog omkring 1 ½ Måned så der var jeg blevet fyret fra stavox. Jeg har så fået min nye computer nu

 

Som der også var lidt bøvl med. Men som virker fint nu

*****************

Hvis du læste alting

Så må jeg sige 

FLOT

Jeg havde aldrig læst så meget xD

 

 

<< JEG ER TILBAGE >>

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.