Hop til indhold
Stavox

[Solved] damage logs


Recommended Posts

Er du klar over hvor hårdt det er for serveren at køre? Der er "massere" af logs. Og hvis det er sådan at du bliver skudt på uden grund så er der jo flere mulighedder for det 

  1. Crossfire (Det kan staff ikke gøre noget ved)'
  2. Hitman (Det samme som før)

-Jimmi

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutes ago, julius jepsen said:

ik men hvis det nu sker så kan staff tale med dem der skød og finde ud af om det var med vejile eller ej

Medmindre du helt vildt gerne vil lagge af helvedes til så kan jeg ikke se nogle grund til at det kommer ind?

Staffs gør alt hvad de kan for at hjælpe dig hvis du mener du er blevet skudt på uden grund, men mange gange kan vi desværre ikke gøre noget ved det, og sådan er det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kan godt trække det uden det belaster serveren for meget, men det vil selvfølgelig kræve ressourcer. Problemet med damage logs er, at det bliver brugt forkert. Det vil blive brugt til at se hvem der skød først (som betyder hvad? At den ene rammer bedre? Det betyder ikke at han startede), hvem der ramte dig uden grund (der kan være mange grunde til at du blev ramt, måske i et crossfire, som pludseligt vil blive betragtet som "skyder tilfældigt").

 

Der er flere ulemper ved det, som jeg ikke gider at opremse, men lad os bare sige, at der er flere ulemper end fordele.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kommer lige med en fin video om 2 sek, der demonstrerer præcis hvorfor vi ikke skal have damage logs.

Det tager lige lidt tid, skal lige optage den først.

Nevermind, har endnu ikke fundet en server der bruger damage logs, og har admins online.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Emoyly said:

Jeg kommer lige med en fin video om 2 sek, der demonstrerer præcis hvorfor vi ikke skal have damage logs.

Det tager lige lidt tid, skal lige optage den først.

Nevermind, har endnu ikke fundet en server der bruger damage logs, og har admins online.

Øv :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette emme vil jeg personligt gerne kommentere.

Jeg kan sagtens se at det er træls at admins ikke kan se hvem der har skudt en, hvis man er blevet skudt tilfældigt. Men hvis det skal være at man har mistet 10 hp e.l mere kan du jo bare gå i spawn og tage noget nyt hp. Men hvis det bliver ved med at blive skudt på kan du jo finde ud af selv hvem der skyder eller benytte dig af TacoCat's guide som viser hvilke programmer du kan bruge til at optage din skærm.

 

Jeg afbefaler hvis du har et NVIDA grafikkort & PlaysTV. Disse to bruger jeg selv og virker udemærket.

Guiden kan findes her.

 

Mvh.

Ziipen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.