Hop til indhold
Stavox

Mass unban!


Emoyly

Recommended Posts

Hejsa dejlige mennesker!

Fra i dag af (D. 8 Maj 2017), vil alle bans fra før november 2016 blive fjernet. (Medmindre de har brugt ALT accounts eller lignende).

Dette vil selvfølgeligt resultere i, at der nok er en anelse flere regelbrydere, men til gengæld vil vi give en masse spillere mulighed, for at få en chance mere! Der vil selvfølgeligt være opsyn med de unbannede spillere, men det burde forhåbentligt ikke skabe for store problemer.

Vi håber at alle vil tage godt imod denne ændring, og at alle 'nye' spillere, vil være med til at opføre sig ordentligt.

Har du en ven der har været banned i lang tid? Så kontakt ham endelig, og inviter ham til at joine os! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis nogen skulle være interesserede, vil ingen bans der indeholder følgende nøgleord blive autounbanned.

  • Danish - Giver sig selv.
  • Dansk - Endnu en gang, giver sig selv.
  • Alt - For at stoppe, de aller værste regelbrydere.
  • DDOS - Giver lidt sig selv. Vi behøver ikke folk der truer med ddos.
  • Hack Tror godt selv du kan regne ud hvorfor den her er på listen.
  • Script - Samme som hack.
  • Exploit - Samme som script.
  • Cheat - Samme som exploit.
  • Chargeback Vi har ikke brug for folk der snyder med penge.
  • Paypal Står der PayPal i ens grund, er det nok fordi man har forsøgt at snyde med penge.
  • Snyd - Giver sig selv.
  • Penge - Lyver sig til penge osv.
  • Bug - Hvis man forsøger at udnytte bugs, skal man nok ikke være herinde.
  • Threat - Trussel, nu på engelsk.
  • Clearance - Endnu en gang for at fjerne de værste regelbrydere.
  • Reban - Endnu endnu en gang for at fjerne de værste regelbrydere.
  • Crash Folk der forsøger at crashe serveren, er ikke velkomne.
  • MobilePay - Lidt den samme grund som PayPal.
  • Money - Samme grund som penge
  • Forum - Hvis ens bangrund indeholder forum, har man nok lavet noget slemt på forum.
  • Steam - Sviner staff til over Steam, spammer over Steam osv.

 

-

18 minutes ago, Nissemand said:

Åh, Gud.. Godt at jeg stoppede på severen. Nå, tid til at gå ind på serveren og se på noget MassRDM og spise popcorn. PogChamp

 

MassRDM er jo faktisk ikke det værste. Det er ret hurtigt opdaget, og alle får ret hurtigt deres ting tilbage.

 

-

Folk er i øvrigt blevet unbannede. Vi har fjernet 1407 bans.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Nissemand said:

Åh, Gud.. Godt at jeg stoppede på severen. Nå, tid til at gå ind på serveren og se på noget MassRDM og spise popcorn. PogChamp

 

Du skriver det som om det er en flok vilde hunde vi har lukket ind på serveren.

De bans vi har fjernet kommer ikke til at ændre super meget. Mange vil ikke opdage det, og dem der gør, vil enten give det en ny chance (det er trods alt 5 måneder eller mere siden de blev banned), eller ødelægge det for sig selv endnu en gang. Under alle omstændigheder, tvivler jeg meget på, at det vil have nogen stor, hvis overhoved, virkning på dit rp.

 

Vi har bans der daterer tilbage til 2015, og selvom du måske mener, at mange af de bans ikke er andet end toxic, så ville du nok også selv værdsætte en chance igen efter så lang tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Du skriver det som om det er en flok vilde hunde vi har lukket ind på serveren.

De bans vi har fjernet kommer ikke til at ændre super meget. Mange vil ikke opdage det, og dem der gør, vil enten give det en ny chance (det er trods alt 5 måneder eller mere siden de blev banned), eller ødelægge det for sig selv endnu en gang. Under alle omstændigheder, tvivler jeg meget på, at det vil have nogen stor, hvis overhoved, virkning på dit rp.

 

Vi har bans der daterer tilbage til 2015, og selvom du måske mener, at mange af de bans ikke er andet end toxic, så ville du nok også selv værdsætte en chance igen efter så lang tid.

Lyder sødt 

Link til kommentar
Del på andre sites

hej admin. Jeg permban for mass arest, fordi at min lillebror brugte min computer da jeg var væk, og lavede et mass rda. Jeg kom tilbage og forstod ikke hvorfor at jeg har fået permban. det er cirka et halvt år siden. plzz unban mig

Link til kommentar
Del på andre sites

On 8/5/2017 at 19:14, Artipollo said:

hej admin. Jeg permban for mass arest, fordi at min lillebror brugte min computer da jeg var væk, og lavede et mass rda. Jeg kom tilbage og forstod ikke hvorfor at jeg har fået permban. det er cirka et halvt år siden. plzz unban mig

Klasse undskyldning.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 8/5/2017 at 09:52, Dynn said:

Du skriver det som om det er en flok vilde hunde vi har lukket ind på serveren.

De bans vi har fjernet kommer ikke til at ændre super meget. Mange vil ikke opdage det, og dem der gør, vil enten give det en ny chance (det er trods alt 5 måneder eller mere siden de blev banned), eller ødelægge det for sig selv endnu en gang. Under alle omstændigheder, tvivler jeg meget på, at det vil have nogen stor, hvis overhoved, virkning på dit rp.

 

Vi har bans der daterer tilbage til 2015, og selvom du måske mener, at mange af de bans ikke er andet end toxic, så ville du nok også selv værdsætte en chance igen efter så lang tid.

Flødefar Jimboe vil gerne have flere småbørn at lege med :))

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • Hej marcus det her til dig

 

  • kan du ikke lave en optager om admin ep 4

kan du ikke det plz det er god for i se din optage for det kan du ikke ?

 

  • marcus du er en god staff for server

jeg vil være med på en staff team på server jeg kan ikke ansøge det :( jeg vil være med i det staff team "kan du lave en optage hovrden men kan ansøge om det"

 

  • "det her er ikke ansøge om staff" det er en skriv til marcus

marcus er stor fan af det du lave på team og youtube det være

 

  • det her er en skriv til marcus
Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, oliverassum. said:
  • Hej marcus det her til dig

 

  • kan du ikke lave en optager om admin ep 4

kan du ikke det plz det er god for i se din optage for det kan du ikke ?

 

  • marcus du er en god staff for server

jeg vil være med på en staff team på server jeg kan ikke ansøge det :( jeg vil være med i det staff team "kan du lave en optage hovrden men kan ansøge om det"

 

  • "det her er ikke ansøge om staff" det er en skriv til marcus

marcus er stor fan af det du lave på team og youtube det være

 

  • det her er en skriv til marcus

Hahahaha, sødt <3

 

For at gøre det kort, så: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.