Hop til indhold
Stavox

En Ny Loading Skærm


TheCoolBadAss

Recommended Posts

Det Kunne Være Mega Fedt Vis Stavox Fik En Custom Loading Skærm Med Info Omkring Server Og En Staff List Så Man Ved Hvem Er Hvem. Den Stavox Har Nu Mangler Noget Action Syntes Jeg Men Det Bare Min Mening. Skriv Jeres Meninger På Mit Forslag Vis I Har Samme Interesse Som Mig :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan bare ikke rigtig se hvad en loadingscreen er brugbar til? Skal vi vise hvilken map og gamemode vi bruger? Det ved i jo allerede før i joiner?

Nyheder / changelog kan være en mulighed, men ellers kan jeg ikke rigtig se nogen relevant information som vi kan vise.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Mathias Aka Libris said:

Du kan lave en loadinscreen med alle reglerne ???? og et sjovt billed ved siden af

Vi har for mange regler (jeres egen skyld) til at vise dem alle på loadingscreenen. De servere der viser de grundlæggende regler på deres loadingscreen er fuldstændig irrelevante, kan jeg virkelig ikke se en grund til det. De regler der ofte bliver vist kender alle alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutes ago, ViperishJodeN said:

Changeloggen er god mulighed og de Grundlæggende de 5 Vigtigste ! og hvilke Rank man er :) og Forum nyheder med updates og måske en knald godt Techno Musik ! :D

 

Jeg syntes det med Techno Musik burde være valgfrit, eftersom når jeg joiner, laver jeg altid et eller andet i baggrunden.

Og hvis der kommer en masse musik indover bliver jeg annoyed.

 

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Der behøves slet ikke at komme staff ranks osv på den loading screen, den er sku ret okay som den er lige nu. Men kan godt se at det ville være bedrer hvis der kom noget brugbart op der, som fek.s changelogs osv. - Men alt det der med musik, ranks osv. Helst ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.