Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Snoopi

Recommended Posts

Steam id: STEAM_0:0:102201840

 

Grund: Jeg propflyvede ud af minge tror jeg det hedder det er hvor man skal læse reglerne

nu vil jeg bare sige jeg har læst reglerne og er klar til at spille på stavox.com igen :D'

 

Fem grunde til glen : 1 jeg er meget ked over hvad jeg gjorde

                                               2 jeg har læst reglerne og vil meget gerne spille på serveren

                                               3 jeg undskylder meget for propflyve

                                                4 sorry for min tidliger unban request

                                                5 jeg syntes stavox har meget gode admins end de andre servere og gode regler og en meget god server                                                                                   

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:102201840 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Propabuse for at komme ud af minge. lav en unbanrequest når du har læst og forstået reglerne

Navn: Snoopi

AdminID: STEAM_0:0:37262415 - Glen Andersen [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 30-04-17 21:17

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Snoopi.

Du havde en chance i din tidligere unbanrequest for at komme med grunde.



Udover det har du tidligere idag været inde med en ALT-Account. Det er lidt som at skyde sig selv i foden.

8c82cc27bbe9e3591257449c61ae0625.png

 

 

Så med mindre du har en sindsyg god forklaring hvorfor det var en god idé at prøve at omgå dit ban ved at bruge en anden account, ser jeg ikke grunden til at lukke dig ind igen forløbelig.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, Snoopi said:

Dude du ved ikke hvor meget jeg har lyst til at spille på stavox den er så god intet bedre

Du siger at du har læst reglerne, men alligevel så du intet galt i at bruge en anden account?

Din lyst til at spille herinde burde være motivation til at opføre sig ordenligt, og ikke sådan som du har indtil nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

Havde kunne gå med til unban, hvis du ikke skød dig selv i foden, ved at prøve at spille på alt account, samt kalde mig en idiot. Det beviser overfor mig at du ikke er moden nok til at spille på stavox.

Du kan forsøge at skrive en unbanrequest igen om minimum 2 uger.

Indtil da, er denne unbanrequest AFVIST

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.