Hop til indhold
Stavox

Windowed Borderless (Og lidt andre launch options)


Emoyly

Recommended Posts

Hejsa alle sammen!

Her er lige en lille fin guide til at indstille dine launch options, for at få den bedst mulige oplevelse på serveren!

 

Først og fremmest, en guide til hvordan du finder og ændrer launch options:

 

Nemt nok!
Nu til den sjove del; at rent faktisk ændre noget.

 

Windowed Borderless:

Dette er næsten det samme som full-screen, men bare uden at skulle vente på at skifte vindue, samt nemmere at kunne skifte til vinduer på andre skærme.

Dette er super nemt, du skal blot skrive -windowed -noborder i dine launch options!

M1eQ0bK.png

 

Windowed Næsten-Fullscreen:

Denne her er en jeg lidt selv har opfundet, da jeg blev træt af, at mit spil ikke kunne være windowed, uden at være mega småt. (Eksempel)

Så jeg lavede min egen version, som næsten fylder hele din skærm (Hvis du altså har en 1920x1080 opløsning). Dette kan tweakes til at passe perfekt til din skærm, eller hvis du bare foretrækker en anden størrelse end mig.

Du skal tilføje -windowed -w 1900 -h 1000 -y 10 til dine launch options.

-windowed sætter spillet i window mode. -w og -h bestemmer højde og bredden, og -y 10 rykker gmod 10 pixels op (Så det ikke sidder nede i proceslinjen. Mest bare dovenskab, da jeg ikke selv gider at flytte mit vindue.)

Resultat:

6TeAynO.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.