Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - Crispy den anden


Crispy den anden

Recommended Posts

  • In-game navn
    crispy den anden
  • SteamID
    STEAM_0:0:91493249
  • Fornavn
    khaled
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Gmod: var det på to gmod server den ener er lukker ned som hed GTG og den anden hed aXilox men ved ikke vis den er åben Minecraft: var det på en af mine venners server og har jeg også være på den server som hedder GGpvp og så har jeg haft en server sæl men den var kun til mig og mine venner Csgo: på en server det var jail og en højhus men og det var meget sjovt at spiller på og lidt hørt når folk begyenter at mic-spam eller hack men kick/ban dem eller mute dem
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    kan reglerne har erfaring med det og har prøver vis folk bliver sur eller hack eller sig noget gram ord til mig så kan jeg godt tåle det. Som spiller så kan jeg godt bliver sæl sur i case men er bliver beder og beder til det
  • Kendskab til ULX
    Ja kan husk noget par stykker på de gamle server fx. Mute/Unmute,Kick,Ban/Unban/xban,Armor,Hp,Jail/Unjail,Freeze,Xban,Carban,men kan ikke alle men ja har er erfaring med det :)
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    ja det er jeg gode til + har også en ok gode mic og bruger min mic hele tiden
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    være dag fra kl 15:30 til 22:00 og i weekenden kan jeg være på fra kl 10:00 til 23:00 og vis jeg ikke kan så sig jeg det bare til en som er med i staff-teamet
  • Anden relevant information
    nej håber i tinger over min ansøgning kh crispy :) :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.