Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye indsatsleder skin til normale politibiler


NoNameDK

Recommended Posts

1 hour ago, I Eath You <3 said:

Men indsatsledern har jo kun en gruppe vogn hvis vi tænker realisme. 

Jo men som jeg skriver er den lidt stor og ikke så nem at bruge til f eks jagt...

2 minutes ago, MagnusDK said:

For det meste, kører en indsatsleder ikke efter folk

Det er vel op til hvem der er indsatsleder, jeg bruger ikke den store bil når jeg er indsatsleder... I virkeligheden har indsatsledere dog ikke normale biler men en lille varevogn.

Måske er det mere et spørgsmål at lave den nye varevogn (som postnord også bruger) om til en politi bil? 

IMG_0141.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, No Name #IceBearForPresident said:

Jo men som jeg skriver er den lidt stor og ikke så nem at bruge til f eks jagt...

Det er vel op til hvem der er indsatsleder, jeg bruger ikke den store bil når jeg er indsatsleder... I virkeligheden har indsatsledere dog ikke normale biler men en lille varevogn.

Måske er det mere et spørgsmål at lave den nye varevogn (som postnord også bruger) om til en politi bil? 

IMG_0141.PNG

NEEEEJ Ikke brug postnord bilen, den kører elendigt

1. Den kører pisse langsomt.

2. Den drejer elendigt, man risikerer at vælte i hvert sving, hvis man kører bare lidt hurtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

NEEEEJ Ikke brug postnord bilen, den kører elendigt

1. Den kører pisse langsomt.

2. Den drejer elendigt, man risikerer at vælte i hvert sving, hvis man kører bare lidt hurtigt.

Den er lavet i Gta 5 også som Politi mod hvor den også vælter nemt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.