Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nyt job: Radiovært!


Alex Vargas

Recommended Posts

Hey gutter!

 

Jeg har et forslag til et nyt job. 
Nemlig Radiovært!
Ved brug af evt. dette add-on, eller en optimeret version: https://scriptfodder.com/scripts/view/1035

Det kunne være mega fedt RolePlay at kunne være en radiovært, snakke om opdateringer i Rockford/EvoCity, og danne et godt net omkring det.

 

Jeg har været på flere engelske servere med dette add-on, og det virker virkeligt godt.

Jeg kan varmt anbefale det, og det ville være noget som jeg - og jeg kan forestille andre også vil - være interesseret i.

 

Venlig Hilsen

Ole "Gizmo" Wedel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Houston. Tak for din henvendelse.

 

For at kunne høre radioværten snakke, skal folk købe en radio. Ellers har man ikke mulighed for at høre noget.

 

Hvis det ville være et stort problem alligevel, ville I muligvis kunne gøre så man skal være VIP eller have spillet min. x antal timer før man får lov til at bruge jobbet. 

 

Venlig Hilsen

Ole "Gizmo" Wedel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad skulle det ikke gavne? Jeg, og jeg kender personligt andre der støttede op om idéen. Jeg kan godt forstå din bekymring Casper.

 

Men personligt vil jeg se det som at det er fed RP. 

 

Det er ikke for at promovere en YouTube kanal, men en youtuber ved navn Zuthar13 havde lavet en video hvor han RP'ede. Den var super fed, hvilket gav mig lysten til at begynde at spille på serveren med netop denne add-on. Link til YouTube video: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se idéen i det, men tror det med fysiske radioer er en dum idé.

 

Jeg har lidt idéer til en bedre løsning, som nok opfylder det du vil have og lidt til, men jeg skal lige gennemse mulighederne, før jeg ved om det bliver aktuelt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Nu tænker jeg jo bare lige, hvis i gjeren vil have den her radio indføret, hvorfor gør man ikke så at det som han skrev tidliger, det med at man skal spille i en antal timer, og at der kommer en regl over det.

 

Ja det bliver meget arbejde for staff osv. Men man kunne måske gør sådan at man satte de der raidoer inde i husne, og man lavede en eller anden form for, raido bygning, fordi det er så man ikke selv, går rundt med den der mic, men også skaber de mindre børn der nok råber, fordi det er en fed ide.

 

Så jeg vil sige at man skulle gør et eller andet, det kunne være at man putter de der radioer, inde i huse, eller de kun kan spawne inde i ens hus, og man ikke kan gå rundt med dem ude på gaden, og så man også har en radio station, fordi på den måde tror jeg personligt at der ikke kommer så meget over det, eller man kunne og bare kunne sætte de der radioer, inde i biler, hvis det kan lade sig gøre.

 

- Dyret Kenny

Link til kommentar
Del på andre sites

On ‎23‎-‎03‎-‎2017 at 17:30, CasperDK / ZeNoxXi said:

Der er utrolig mange "Mindre årige" der spiller på serveren. Jeg magter nu ikke at høre en radio fyldt med små skrigende børn.

Hvad vil dette gavne RP? Jeg tænker det ikke vil blive brugt ordenligt.

Tænker også det samme her

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej alle.

 

Tak for jeres holdninger og meninger.

Som det vil lyde, tager jeg jeres kritik med respekt. 

 

Men husk nu på, at der ikke skal mere til end ikke at købe en radio, eller demote Radioværten for micspam el.lign. 

Det kan der selvfølgelig blive justeret på.

 

Jeg glæder mig til at høre mere om Dynn's input. 

 

Jeg tænker vi bare sætter dette forslag på afsluttet.

Tak for jeres kommentarer!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.