Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Holm's Moderator ansøgning.


Holm.

Recommended Posts

Ingame navn: Holm.

SteamID: STEAM_0:0:38893214
IRL Navn: Malte Dausell.
Alder: 19.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I burde vælge mig som Moderator da jeg er meget seriøs i mit arbejde.
Jeg finder mig i rimelig meget før jeg bliver sur og kan beherske mig selv.
Jeg har ufattelig meget playtime i garry's mod både som adminsistrator og etc.
Jeg er en posetiv og glad spiller og elsker nye mennesker.
Jeg kan være på rimelig tit Mindst 2 Timer om dagen.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja jeg kan dem alle. Intet problem der da jeg har ejet
og haft Administrator på flere servers.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja det kan jeg eftersom jeg jo er 19. :P
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg har en lang lundte.
Jeg er posetiv.
Jeg er 19 derfor mere moden end de fleste andre.
Jeg snakker godt med næsten alle.
Jeg har aldrig fået "Moderator" Eller "Administrator" Fjernet før fra andre servers Pga. Abuse.
Jeg er meget effaren.
Og jeg kan evt også hjælpe med lidt "Coding" / "Scripting"
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja mange. har ejet 4 servers. været "Super" Administrator osv. På en masse
Føler ikke jeg skal nævne navne.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Har ejet som sagt op til flere communitys
Og dette har stået på i Ca. 6 år...
Jeg har været lidt små admin rundt omkring på servers der er lukket nu.
Men alt i alt har jeg en masse Effaring. iforhold til andre. Etc...
Eventuelt lidt info omkring dig selv:
Hej jeg hedder Malte.
Jeg er 19 år gammel og boer tæt på byen Aarhus!.
Jeg bor i lejlighed med min kæreste men er pt. På besøg hos mine forældre.
Jeg er ved at tage kørekort til bil da jeg syntes det var på tide at begynde :P.
Jeg spendere rimelig meget tid på bla. Coding Scripting Etc Etc. og har firma sammen med min far.
Og så elsker jeg jo som de fleste andre at spille "Garry's Mod" :).
Jeg kan være på det meste af dagen og er en meget loyal og aktiv spiller.
Bruger altid min mic når jeg spiller da jeg syntes det skaber bedste kommunikation.
Det var alt fra mig. Holm.

02-2012-tesla-model-s-fd-1347336748.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skriver at du har erfaring med coding / scripting, hvad har du selv lavet før i tiden?

 

Baseret på din ansøgning er det meget gentagene, som "jeg" "og". Jeg ville rette lidt op på det hvis jeg var dig.

- Efter at have snakket med dig op til flere gange på serveren, er det meste jeg har hørt fra dig angående klager af vores staff medlemmer. Dog vil jeg gerne give dig en chance for at ændre på det, jeg vil holde øje med dig i noget tid og derefter muligvis give dig en stemme.

 

Også brug lige den nye skabelon.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, Pwedmy said:

Du skriver at du har erfaring med coding / scripting, hvad har du selv lavet før i tiden?

 

Baseret på din ansøgning er det meget gentagene, som "jeg" "og". Jeg ville rette lidt op på det hvis jeg var dig.

- Efter at have snakket med dig op til flere gange på serveren, er det meste jeg har hørt fra dig angående klager af vores staff medlemmer. Dog vil jeg gerne give dig en chance for at ændre på det, jeg vil holde øje med dig i noget tid og derefter muligvis give dig en stemme.

 

Også brug lige den nye skabelon.

Hej Pwedmy jeg har bland andet codet og opsat op til flere Perp gamemodes. Bla for Volkoff gamers og nogle andre communityes og jeg kunne da måske også

hjælpe jer hvis der var noget som i ikke kunne finde ud af men som jeg kunne Fx.

Jeg syntes min ansøgning er fin og moderat så lader den blive som den er. :)

Jeg har taget tingene fra den nye skabelon og sat her ind i der er næsten det samme som i den bortset fra det overflødige.
Men tak for responsen Alt fra mig Holm.-

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

snakker ikke ordenligt til andre og har set dig i flere Admin sager og fået taget ret til at køre i bil in på server flere gang efter du har CDM folk og failrp så -rep herfra

 

da jeg var der ind og var politi og havde sat efter en der havde køret over for rød også block du vej så jeg ikke kun følge efter ham jeg havde efter sat og i var ikke i gang sammen

Link til kommentar
Del på andre sites

On ‎28‎-‎01‎-‎2016 at 20:42, Screwyounoob25 said:

-rep

snakker ikke ordenligt til andre og har set dig i flere Admin sager og fået taget ret til at køre i bil in på server flere gang efter du har CDM folk og failrp så -rep herfra

 

da jeg var der ind og var politi og havde sat efter en der havde køret over for rød også block du vej så jeg ikke kun følge efter ham jeg havde efter sat og i var ikke i gang sammen

1. Jeg har haft fjernet mit driver licens 1 gang ikke flere.

2. Hvis jeg nogensinde snakker grimt til folk er der altid en grund.

3. Det er ikke imod reglerne at blockere vejen når min kammerat har politiet efter sig?.

4. Det var meget off topic det der...

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Holm. said:

1. Jeg har haft fjernet mit driver licens 1 gang ikke flere.

2. Hvis jeg nogensinde snakker grimt til folk er der altid en grund.

3. Det er ikke imod reglerne at blockere vejen når min kammerat har politiet efter sig?.

4. Det var meget off topic det der...

 

 

2 det var ikke en af din venner så det der er sidde og lyv og som sagt hvis du ikke er med i sagen hvis jeg efter sætter en så må du ikke blokke hvis du ikke var tilsted da jeg sat efter person der står også i MOTD

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Screwyounoob25 said:

 

 

2 det var ikke en af din venner så det der er sidde og lyv og som sagt hvis du ikke er med i sagen hvis jeg efter sætter en så må du ikke blokke hvis du ikke var tilsted da jeg sat efter person der står også i MOTD

Jeg gider ikke starte en diskussion her.
Jeg ved tilfældigvis at jeg har ret i denne case og derfor lukker jeg den.

Spoiler

Skriv privat i stedet.

Spoiler

:D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.