Hop til indhold
Stavox

Handlinger (erstatter raid/mug/carjack/kidnap adverts)


Dynn

Recommended Posts

Hej!

 

Vi har lavet en ændring som sandsynligvis vil påvirke dit spil, medmindre du aldrig er kriminel.

Når du foretager raids, mugs o. lign. skal du fra nu af gøre som du er vant til med carjack.

Et raid startes f.eks. med /raid eller /raidjoin og afsluttes med /raidover (skrives kun af ham der starter det).

/advert er omdøbt til Reklamer. Der vil derfor ikke længere stå [HH:MM Advert]: Min Advert, men [HH:MM Reklame]: Min reklame.

Du kan stadig bruge /advert til at reklamere for gunshops o. lign. Alternativt kan du bruge /reklame som gør det samme.

 

Reklamer koster 1.000kr. og må anvendes i rp.
Skriver du f.eks. som bankmand: "/advert jeg opbevarer dine printere", må politiet gerne lave en warrant på dig af denne årsag.

Hvis folk ikke kender til de nye "Handlinger" og anvender /advert raid, må du som politi gerne gøre dem eftersøgt - så lærer de det hurtigere.
Det er ikke imod reglerne at bruge "/advert raid" men det koster dig penge og politiet må handle ud fra det.

 

Handlinger kan ikke bruges som warrant/wanted grund.

 

Hele listen af gyldige handlinger:


/carjack
/carjackjoin
/raid
/raidjoin
/pdraid
/pdraidjoin
/mug
/mugjoin
/kidnap
/kidnapjoin

/roadblockraid

/roadblockraidjoin
/raidover
/pdraidover
/carjackover
/kidnapover
/mugover

/counterraid

/counterraidjoin

/counterraidover

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Kurdi Hurdi said:

Super fed idé, ville klart også gøre det mere rp.

Men må pulle gerne bruge det som du skriver for eksempel /mug, til at arreste dig, eller tæller det som meta?

De må handle ud fra det som i "du er i gang med at mugge, så du får arrest" - hvis de samtidig kan se at du gør det, men ikke wante dig fordi de kan se at du mugger i chatten.

 

Det vil være umuligt at forhindre fuldstændig. Vi kan ikke forhindre politiet i at køre til pd når der er pd raid f.eks.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, Kurdi Hurdi said:

Nårh ok, tak.

 

@Dynn Kunne man eventuelt lave at, pulle så ikke kan se når du skrive pd raid?

Så kunne vi lige så godt også gøre så kun staff kan se raids.

Vi har haft en lang diskussion om det på staff-teamet, men det bliver desværre for problematisk. - Læs evt. Tetas lukkede forslag om adverts.

 

 

Som jeg lige har tilføjet i OP så er det ikke imod reglerne at fortsætte med at bruge /advert til sine handlinger, men det kan ikke betale sig.

Så lad være med at spamme chatten når folk gør det. Jeg har tilføjet tjeks, der fortæller folk at de burde bruge handlinger i stedet for adverts hvis de /advert raid'er o .lign,

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Swag said:

 /counterPDraid

/counterPDraidjoin

/counterPDraidover

og

/counterROADBLOCKraid

/counterROADBLOCKraidjoin

/counterROADBLOCKraidover

og så hvis jeg skrive fx /pdraid må pulle ikke arreste mig

Ligegyldige commands. pdraid giver fin mening selvom der er et eksisterende.

Counter-roadblockraid giver ikke mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, TheRealG04t said:

faktisk i går så jeg et kæmpe pd raid, og alle skrev /advert. der røg ialt ca 15k i advert. xD

 

Riiip, men så må pulle gerne bare warrant dem, eller arreste dem. Men hvis de skrev /pdraid eller /pdraidjoin må pulle ikke arreste før de så dem aktivt i pdraidet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, maxx0758 skrev:

Hvis de ikke kan se printere eller et sted hvor der står indsæt printere osv. Så må de ikke. Det skal enten stå i reklame eller på et skilt eller EGP eller se printerne. Dog mener jeg også de må raide dig hvis i snakker om printere.

Okay, hvis en kunde siger "Er det her til Moneyprinters" eller siger "Fed moneyprinter bank" Må politiet så handle ud for kundens ord?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.