Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Adam Rotem


Adam Rotem

Recommended Posts

Ingame navn: Adam Rotem
SteamID:  STEAM_0:0:65326492
IRL fornavn: Adam
Alder: 13

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været staff på flere Gmod server og nogle engelske. Jeg har haft egen Minecraft server 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har 1200 timer på Garry's Mod, og 400 timer på Stavox serverene. Jeg kender til jeres custom ULX commands og gernalt ULX. Jeg er aktiv på Teamspeak og på Stavox.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja. Jeg har været staff på andre server så jeg ville sige jeg har meget erfaring (Også jeres custom)

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mikrofon til alt jeg laver. Men dog kan jeg stadig formulere mig 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 https://gyazo.com/8307726f455e62c10c044f423b4e729a

Lørdag Fra jeg står op - Til jeg går i seng

Søndag Fra jeg står op - Til jeg går i seng

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er hos min far hver anden weekend. Hvor jeg er oppe lige så længe jeg vil. Men dog kan jeg ikke spille under tog turen

 

 

Når i har læst denne ansøgning ville jeg blive glad for jeres mening ( +/- rep)

Adam!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DoktorDim said:

-REP: 

  • Kort ansøgning.
  • Du siger du kender alle ULX commands? Tivler lidt på det.
  • Ikke aktiv på forum.
  • Flabet.

Held og lykke...

´Jeg vil bare sige at du tager fejl. Jeg siger jeg har meget erfaring. Jeg siger ikke at jeg kender ALLE ULX commands

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.