Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning joneswolf10


Beany

Recommended Posts

Ingame navn:  joneswolf10


SteamID: STEAM_0:1:129965102


IRL fornavn: jonas


Alder: 12 håber det er i orden

 

jeg kan faktisk lige fortælle hvad efter min mening er de tre vigtigtste regler er (rdm) random death match (rda) random arrest (cdm) car death match ps: jeg kan også reglerne ;D

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja på en anden dark rp server hvor jeg faktisk fik ros for det jeg lavede men ja også en minecraft server der kørte helt fantastisk ;)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg holder hovedet koldt i case jeg hader når folk de er flabede mod andre og jeg har jo været en del af et staff team før

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg kan lige sige de mest brugte !return !kick !ban !bring !goto !navn hp jeg hved faktisk ikke hvordan man giver folks guns tilbage

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg er god til at skrive jeg kan faktisk også skrive hurtigt jeg bruger min mic rigtigt meget

jeg har også fået et nyt headset jeg skyper meget så det ville være lidt øv hvis jeg ikke havde en mic

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg man være på alle ugens dage mandag: 17-20:30 tirsdag:14:21 onsdag:15-20:30 torsdag:15-21 fredag 14-22 lørdag 7 om morgen hvis jeg orker til 21:30- søndag igen kl 7 om morgenen hvis jeg orker til 21 men husk jeg orker faktisk nogle gange at gøre det :D

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg kan godt lide stavox ( surprise) jeg kan først være på mandag kl 17 fordi jeg går til tennis jeg spiller med rigtig mange jeg møder inde på serveren jeg har rust og teamspeak og ja det var sådan set det vent !! jeg har spillet darkrp i 420 timer :D

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.