Hop til indhold
Stavox

[Solved] /advert skal koste penge


I Eath You <3

Recommended Posts

/advert Hvem har min bil?

WOOPSIE DU ER NU 5K FATTIGERE

Tænker at hvis man skulle gøre noget, skulle man lave en reklame chat, og en in-rp chat, lidt like advert bliver brugt som pt.

Det er faktisk slet ikke nogen dum idé, hvis man bare implementerer det så at lave raids osv, er gratis.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Emoyly said:

/advert Hvem har min bil?

WOOPSIE DU ER NU 5K FATTIGERE

Tænker at hvis man skulle gøre noget, skulle man lave en reklame chat, og en in-rp chat, lidt like advert bliver brugt som pt.

"Handlinger" som kun kan være carjack/raid/mug etc.

"Reklame" som er til gun dealers osv.

 

Ting som "hvem har min bil", burde jo også være formuleret som en reklame: "Jeg har mistet min bil, kontakt mig hvis du ser den", og derfor koste penge som en normal reklame.

Rp-kommunikation som "jeg skal bruge en gundealer" burde ikke høre nogen steder til i chatten efter min mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Dynn said:

"Handlinger" som kun kan være carjack/raid/mug etc.

"Reklame" som er til gun dealers osv.

 

Ting som "hvem har min bil", burde jo også være formuleret som en reklame: "Jeg har mistet min bil, kontakt mig hvis du ser den".

Rp-kommunikation som "jeg skal bruge en gundealer" burde ikke høre nogen steder til i chatten efter min mening.

Det giver faktisk okay god mening imo

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Dynn said:

"Handlinger" som kun kan være carjack/raid/mug etc.

"Reklame" som er til gun dealers osv.

 

Ting som "hvem har min bil", burde jo også være formuleret som en reklame: "Jeg har mistet min bil, kontakt mig hvis du ser den", og derfor koste penge som en normal reklame.

Rp-kommunikation som "jeg skal bruge en gundealer" burde ikke høre nogen steder til i chatten efter min mening.


Det skal sgu da koste penge at lave carjack, raide, counter raid etc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 minutes ago, ZixAx said:

Men det koster vel ikke penge at reklamere på fx Facebook, Twitter, Snapchat osv osv? 

Jo via announcer

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, illegaleAllan said:


Det skal sgu da koste penge at lave carjack, raide, counter raid etc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo via announcer

Tja, men der findes jo grupper osv til sådan ting? Altså fx "by grupper" Så kunne der jo også være en "Rockford/Evo gruppe"?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.