Hop til indhold
Stavox

[Solved] Anklage mod Mibb


JustPatrick

Recommended Posts

Dit in-game navn: GiFloDK

Vedkommendes in-game navn:  Mibb

Dit steam id: STEAM_0:1:29177058

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:94656685

Tidspunk for hændelse: 09-03-2017 kl 15:00

Hvad regler er blevet brudt: Løgn over for admin.

 

Hvad skete der:

Der skete det som video jeg har postet viser meget godt.

 

Mibb han kører efter mig i en civilbil, og ligger op til at kører hurtigt. Jeg møder ham, og tænker at han ligger op til et kampløb, så jeg gasser selvfølgelig op for bilen og laver kampløb med ham. Jeg opdager så først når han går ud af bilen, at han er en politimand. Desværre fanger Mibb mig med det samme, og går over og arrester uden at sige noget.

 

Her kommer problemet så, fordi det er jo ikke rimelig at han går over og arrester uden at signalere til mig at jeg skal stoppe, og når han så smider mig ud af bilen, arrester han mig bare uden at sige noget, efterfølgende vælger Mibb også lige at fylde for vores kære admin, med en løgn. Hvor mibb han siger at han havde blink og lyd på, men det havde han ikke på det eneste tidspunk, som videoen viser godt.

 

Det vil jo så sige at han har løget over for admin, som må resultere i en straf på 7 dages ban som alle får ved at lyve over for admin, i en case. - Går jeg ud fra.

 

Bevis:

Mit bevis er en video, hvor jeg viser HELE vores kører tur. I starten er der høj musik, men man kan godt hører motoren, og hvis han havde blink på ville jeg også kunne havde hørt det, og set det.

Jeg slukker så musikken rigtig hurtigt, for at være SIKKER på at han ikke er en politimand. - Jeg går så ud fra at han ikke er en politimand, eftersom han ikke signalere til mig at jeg skal stoppe.

 

Jeg har også lagt samtalen med admin, ind i videoen. - Bare så alt er som det skal være. :)

 

 

Venlig hilsen,

GiFloDK 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey  GiFloDK,

 

Jeg har lige haft en dialog med Mibb, hvor dit bevismateriale er blevet gennemgået. Sagen er den, at Mibb patruljerer i sin personbil, og hvis man skal sætte politiblink på i en personbil fungerer det som katastrofeblink. Hvis du går ind og ser din video ved omkring 00:30, kan man høre tig-lyden fra katastrofeblinket. Mibb har derfor haft sit katastrofeblink på - desværre er der så sket en sync-fejl, da du ikke kan se hans blink. 

 

Jeg kan godt forstå, at du tror Mibb lyver, da Mibb på sin egen skærm kan se sit blik. Så er der jo sket det, at begge jeres versioner er kollideret med hinanden, og det så ender ud i den her uheldige situation. 

 

Eftersom Mibb ikke har brudt nogle af serverens regler, er der ingen grund til at udelukke ham fra serveren. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Sync-fejl, jamen dog. Hvordan kan du være sikker på at der er sket en sync-fejl? For hvis jeg kan hører hans tiggen, så må jeg også havde kunne set noget lys. Men du skal her huske på at det ikke er alle biler der understøtter lys både fremme og tilbage, og samt er kvaliteten i video heller ikke den bedste. Han kunne også bare havde glemt at udløse sirenen.

 

At han tager katastrofeblink på, betyder jo ikke at bilen udløser en sirene, det skal han gøre på tasten T.

Så ser ikke hvordan du kan sikre dig i din udtalelse om at han har haft udløst sirene lyd. - Det må du forklarer mig. Har han da lagt video bevis til sagen, om hvor han viser at han har aktiveret sirene, for den vil jeg meget gerne have du poster her i vores samtale. For som det ser ud nu, så med min video, tyder det ikke på en sirene lyd.

 

Jeg går med til at bilen har katastrofeblink på, med med denne video kvalitet kan du ikke afgøre det helt store med lys, men tværtimod viser videoen glimerende at han ikke aktivere sirene.

Så det er muligt at han har kørt med katastrofeblink, men det giver ham ingen ret til at arrestere mig uden en samtale heller ikke.

 

Så med mindre at Mibb ikke kan dokumenterer noget andet, så er sagen vel ikke meget længere, end at jeg har dokumenteret at der er mangel på sirene lyd, som han muligvis har glemt at aktivere. - Men mindre han dokumentere andet.

 

- GiFloDK 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, | DK | GiFloDK | said:

Sync-fejl, jamen dog. Hvordan kan du være sikker på at der er sket en sync-fejl? For hvis jeg kan hører hans tiggen, så må jeg også havde kunne set noget lys. Men du skal her huske på at det ikke er alle biler der understøtter lys både fremme og tilbage, og samt er kvaliteten i video heller ikke den bedste. Han kunne også bare havde glemt at udløse sirenen.

 

At han tager katastrofeblink på, betyder jo ikke at bilen udløser en sirene, det skal han gøre på tasten T.

Så ser ikke hvordan du kan sikre dig i din udtalelse om at han har haft udløst sirene lyd. - Det må du forklarer mig. Har han da lagt video bevis til sagen, om hvor han viser at han har aktiveret sirene, for den vil jeg meget gerne have du poster her i vores samtale. For som det ser ud nu, så med min video, tyder det ikke på en sirene lyd.

 

Jeg går med til at bilen har katastrofeblink på, med med denne video kvalitet kan du ikke afgøre det helt store med lys, men tværtimod viser videoen glimerende at han ikke aktivere sirene.

Så det er muligt at han har kørt med katastrofeblink, men det giver ham ingen ret til at arrestere mig uden en samtale heller ikke.

 

Så med mindre at Mibb ikke kan dokumenterer noget andet, så er sagen vel ikke meget længere, end at jeg har dokumenteret at der er mangel på sirene lyd, som han muligvis har glemt at aktivere. - Men mindre han dokumentere andet.

 

- GiFloDK 

 

Der er ikke toggle-sirene i civilbiler, hvilket betyder, at man skal holde en knap inde for at aktivere sirenen. Det er ikke nødvendigt at køre med sirene på, for at du skal stoppe.

Lyden bliver synced via source, i modsætning til lys som bliver synced via gmod's networking library. Lyset har større sandsynlighed for at blive ramt af sync-fejl end lyden. Klik-lyden ville ikke være der, hvis der ikke var katastrofeblink på.

Der er en tydelig sync-fejl i hvert fald med lyset hvis ikke med begge ting. Det her kan man se selvom kvaliteten er dårlig:

g88C9lq.png

 

Hvis der er blevet hævdet at sirenen har været aktiveret under hele kørslen er det selvfølgelig en anden sag, men pga. den manglende sync med lys kan det ikke udelukkes at det er det samme med dele af lyden.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.