Hop til indhold
Stavox

Hvordan adder jeg folk som buddy


Phillip

Recommended Posts

Halløjsa Stavox!

 

Jeg ville lige vise jer hvordan i  adder folk som buddies inde på Stavox!

 

Som i kan se på billedet er der en rød cirkel omkring højre hjørne.

Den cirkel viser hvilken kategori du skal ind under for at tilføje en ven som buddy!

 

Når du er inde på den kategori, er der 3 forskellige valgmuligheder i bunden (Hvis ikke i ved hvad jeg snakker om så kig på billedet ved den store cirkel.)

 

De 3 kategorier gør at du kan tilføje folk som buddies i de forskellige kategorier

 

Øverste kategori

Den øverste kategori (Dupe & Weld-adgang) Dupe betyder at du kan tilføje andre til at kopiere dine flotte baser og diverse andre ting.

Weld betyder at du vil give dem adgang til at linke dine props altså forbinde dem sammen.

 

Kategori 2.

Kategorien (E2 Adgang) gør at du kan redigere i andre folks E2 (Expression 2) det vil sige andre spillere har ikke tilladelse til at åbne op for din E2 medmindre du har tilføjet dem i kategorien E2 Adgang.

 

Kategori 3.

Den vigtigste kategori, (Propadgang) Propadgang er den vigtigste af dem alle, Propadgang giver dem du tilføjer mulighed for at rykke dine props også er det generelt bare propadgang.

fx NoCollide, Fjerne dine props. 

BEMÆRK

Sælger du en base eller andet så skal du tilføje dem i (Propadgang) & (Dupe & Weld-adgang) ellers vil de ikke have mulighed for at kopiere gunshoppen, basen, whatever.

 

Håber i folk der ikke ved hvordan man bruger det nu kan finde ud af det.

Hvis i har nogle spørgsmål skriv dem gerne i kommentarfeltet!

 

b88879a93d079ff3bb19786fe37c3958.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.