Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over Bibtz!!!!


Holm.

Recommended Posts

Dit ingame navn: Holm.

Staff ingame navn:Bibtz

Dit SteamID:STEAM_0:0:38893214

Staff SteamID:STEAM_0:1:81158028

Forklar situationen: Okay jeg er så overdrevet træt af at når man kalder "Administrator i @ Chatten så kommer bibtz og giver dem straf som har kaldt.
Eksemble. Mig og Konnichiwa havde et problem med et par spiller der blokerede i vores gunshop vi kaldte admin og bang så kom Bibtz.

Hvad skete der? Han sagde nå du får 300 sekunders jail... DET FIK KONNICHIWA Ikke personen der blev ved med et bryde nlr og blokere i vores gunshop.

Eksemble.2 Jeg blev kørt ned på fortovet og spawner derefter ser jeg at min bil er ved at blive stjålet af en Limosine chauffør og så phycs gunner jeg min bil og scroller den hen til mig selv.

Så kommer bibtz en 10 minutter senere og spørger hvad jeg lavede og nærmest før jeg har forklaret mig får jeg 300 sekunders jail.
Så bliver jeg sur da NickQ Kommer så jeg hæver stemmen og siger NICKQ ER DU SØD AT GÅ NU ER DET 3 GANG JEG BER DIG OM DET.
Og først der tager bibtz fat i ham og sætter ham 10 meter væk...

Så siger jeg til bibtz "Er du også sød at smutte? jeg har fået min straf.." Hvorefter han siger" Hvis jeg ikke stopper med at dissrespecte får jeg en større straf" Og så brænder lokkummet på ved mig og jeg siger " Smut nu bare det kan da ikke være rigtigt at du skal sidde her og blive her når jeg har fået min fucking straf." Og så smutter han...

 

Bevis: Konnichiwa. Intet derekte Record eller lign det bare som om han kun er ude efter mig og Konnichiwa hver evig eneste gang han kommer og vi klager får vi straffe uden grund.

Det sætter ens pis i kog og man får sådan stor lyst til at Leave serveren... Der ødelægger alt det gode fællesskab ifølge os.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Okay...

Eksempel 1.

Jeg sagde til jer, at der var 4 der raidede, og at jeg kun kunne se, at i begge kun havde dræbt 2 inden for de seneste 15 min. Og jeg kan roligt sige, at de ikke havde raidet i længere end 15 min. 

Konklusion: De var 4, men i dræbte kun 2. Jeg kunne ikke se, at andre havde kommet tilbage. -Jeg sagde det også flere gange.

 

Eksempel 2.

Donni kaldte på admin, så tp'ede jeg til ham, hvor han så siger, at du tager fat i din bil, efter du blev dræbt. Jeg tp'er så til dig, hvor du ikke benægter det, men du siger også, at det var, fordi du blev cdm'et. Det er ikke en gyldig grund, da du skal kalde på admin, når du mener, at en spiller/flere spillere gøre noget forket. Jeg siger også, at vi kan tage det med cdm efter det her. Men nej du bliver ekstremt sur, og siger nej, jeg gider ikke at tale med dig smut osv. 

 

Jeg mener også, at du lyver her (Ikke helt sikker, fordi jeg ikke helt kan huske det.), fordi du siger jo, at du spurgte " Er du også sød at smutte? jeg har fået min straf..", men sådan hørte jeg det dsv. Ikke. Du siger smut og ting lign., og spørger om jeg kunne få "idioten" væk. Og når jeg hører sådan noget, siger jeg altid, at man skal tale pænt, det siger jeg også her, men du mener ikke, at du taler grimt, hvilket du gøre!

Du bliver så ved med at sige smut, når jeg siger, at du skal tale grimt, imens at du benægter det, så siger jeg så, at du ville få en større straf, hvis du bliver ved med disrespect, når du bliver ved med at afbryde og sige smut. Jeg vælger så ikke at hjælpe dig med det cdm der, fordi du bliver ved med at råbe "smut nu, jeg har jo fået min straf.."

 

Og jeg kan roligt sige, at jeg ikke altid er efter dig, når en anden på severen ved navn "THOMAS", fik den samme straf for at tage fat i sin bil. 

 

-BibTz

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay.

Det er klart at vores staff skal have begge sider før de overhovedet vælger at straffe, dog kan de ikke straffe uden at der er direkte beviser, så som logs, billeder, video osv.

Ud af hvad jeg kan læse mig til: du skal ikke selv håndtere sagerne, da det kan ende i en misforståelse. Det skal siges at det heller ikke er iorden at du bryder en regel, på en person som bryder en regl, det betyder at du ikke skal tage sagen i egen hånd, dog skal du kalde på vores staff team.

På nuværende tidspunkt ved jeg intet om hvor mange der var på, dog har vi ofte ret så travlt med en masse sager som nok gør at du NOGLE gange kan komme til at vente lidt, før du får hjælp. MEN vi har fået lavet en ret så godt "logs" system som vi kan bruge og tjekke logs tilbage i en længere periode af tid. Så det skulle ikke være et problem for vores staff team and tjekke op på det. - Dog har du ingen direkte beviser da vidner ikke bruges herinde. - Jeg er ked af, at du føler dig uretfærdig behandlet, dog er det intet vi gør ved dette klage LIGE NU.

- Du kan sende spørgsmål osv til mig over PM, hvis du synes jeg har gjordt et forkert valg ved at lukke denne klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.