Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffs Rp


Miklo

Recommended Posts

Inde på Mads Madsens post om Rp skrev jeg noget om staffs Rp jeg tror staffs gerne vil Rp normalt uden folk driller dem eller bare prøver at få deres opmærksom som hele tiden lad dem Rp 

 

 

 

Jeg synes at folket på serveren skal ikke behandle staffs som om de var Gud i Rp for jeg oplever at folk

driller staffs. Følger efter dem for  blive venner med dem

eller følger efter dem hele tiden

 

jeg oplevet en dag på serveren at en politibetjent fulgte efter en staff hele tiden og tog billeder

jeg ved godt sevl jeg gjore det engang siger bare at staffs har også lov til at Rp

MVH Jack Mount 

 

Link til kommentar
Just now, DetBareMads said:

Du skulle prøve at læse dette @KennyBoy:)...

Det har jeg gjort, og jeg forstår godt alt det med hvad i synes om det, det jeg ikke får er at man ikke kan komme til at rette op på det. 

Altså det med at man ikke kan gør de forskellige ting. Du må give mig er venlig for det meste, men er også dum, kan godt se det. Jeg rp bare på en anden måde, end hvad i andre gør det på, at kør efter folk, bedtyder at man vil have deres opmærksomhed? Heller ikke man vil have dem efter sig?

Jeg prøver bare på at have sjov, fordi det hvad man laver spil for, og hvordan man spiller det er jo meget forskellige. Fordi jeg bryder ikke regler som går ind og påvirker jeres rp, og heller ikke dit. Så du brude du også at tænke på. Eller er det mig der er forkert på den? 

@DetBareMads

Link til kommentar
2 minutes ago, KennyBoy:) said:

Det har jeg gjort, og jeg forstår godt alt det med hvad i synes om det, det jeg ikke får er at man ikke kan komme til at rette op på det. 

Altså det med at man ikke kan gør de forskellige ting. Du må give mig er venlig for det meste, men er også dum, kan godt se det. Jeg rp bare på en anden måde, end hvad i andre gør det på, at kør efter folk, bedtyder at man vil have deres opmærksomhed? Heller ikke man vil have dem efter sig?

Jeg prøver bare på at have sjov, fordi det hvad man laver spil for, og hvordan man spiller det er jo meget forskellige. Fordi jeg bryder ikke regler som går ind og påvirker jeres rp, og heller ikke dit. Så du brude du også at tænke på. Eller er det mig der er forkert på den? 

@DetBareMads

Det du laver er decideret mic-spam i 9 ud af 11 tilfælde du følger efter mig :D Men nogen gange er det selvfølgelig okay

Link til kommentar
Just now, DetBareMads said:

Det du laver er decideret mic-spam i 9 ud af 11 tilfælde du følger efter mig :D Men nogen gange er det selvfølgelig okay

Det forstår jeg ikke. 

Jo jeg siger "Du lugter" men siger det ikke op til flere gang. Fordi jeg ved hvor jeg skal stoppe er 16 ffs. 

Men jeg prøver at rette op på det, og håber du ikke sur på mig, for det. Jeg tror den skal vendes rundt og ikke skal tag slå langtid at svare på. Jeg vil gjerne rette op på mig selv, og håber vil tag i mod.

Link til kommentar
39 minutes ago, Jack Mount said:

Inde på Mads Madsens post om Rp skrev jeg noget om staffs Rp jeg tror staffs gerne vil Rp normalt uden folk driller dem eller bare prøver at få deres opmærksom som hele tiden lad dem Rp 

 

 

 

Jeg synes at folket på serveren skal ikke behandle staffs som om de var Gud i Rp for jeg oplever at folk

driller staffs. Følger efter dem for  blive venner med dem

eller følger efter dem hele tiden

 

jeg oplevet en dag på serveren at en politibetjent fulgte efter en staff hele tiden og tog billeder

jeg ved godt sevl jeg gjore det engang siger bare at staffs har også lov til at Rp

MVH Jack Mount 

 

 

 

Har selv oplevet hvor folk har "truet" mig med at kalde admin på mig midt i rp og så begynder folk omkring mig og sige "JAMEN BOOSTED ER ADMIN!!!"  -__- kan det ikke bare være lige meget?

 

Oplever også tit at jeg får "Særbehandling" i forhold til nogen andre players i form at respekt og ekstra penge af folk som hjemløs fordi at jeg åbenbart er "den bedste staff" -_-

 

Link til kommentar
1 hour ago, BoostedAnimal said:

 

Har selv oplevet hvor folk har "truet" mig med at kalde admin på mig midt i rp og så begynder folk omkring mig og sige "JAMEN BOOSTED ER ADMIN!!!"  -__- kan det ikke bare være lige meget?

 

Oplever også tit at jeg får "Særbehandling" i forhold til nogen andre players i form at respekt og ekstra penge af folk som hjemløs fordi at jeg åbenbart er "den bedste staff" -_-

 

Godt du forstår. Jeg skrev dette for jeres skyld så andre spillere ville lade vær men at behandle jer anderledes end andre i Rp...

 

 

@KennyBoy:) det godt du forstår set Kenny håber du kan bruge det

 

 

 

 

 

@DetBareMads

@KennyBoy:)

@BoostedAnimal

@Houston

Håber i forstår hvad jeg har brugt tid på at lave

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.