Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mere RP uden Physic og Gravity gun


Munkie

Recommended Posts

 

Hej forum :D 

 

Tænker tit på at der kunne være mere RP hvis man fjernede Physic og gravity gun under RP

 

Og ja, nu ville mange tænke at så kan de ikke bygge, men det har jeg en løsning på. Man kunne lave en command der gav en sin physic gun til når man byggede.

 

Skriv gerne jeres ideer eller tanker omkring dette :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter min mening ville jeg ikke orke at skrive en command hver gang jeg skal bygge og når jeg er færdig, så ville nogen måske også bare glemme det. 

 

tænker også Bare folk vil slå det til og gå med det hele tiden fordi man bruger det jo tit hvis man kigger på det, men tænker ikke helt en command er løsningen, tænker mere på noget helt andet som kan erstatte det. (Ved ikke hvad) men det skal da tænkes over.

 

men syntes også selv at det ikke passer ind i rp med sådan nogle ting som physic gun og gravity gun

 

ellers rigtig god ide.

 

//Mike

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, Minisoft | EpIcNeSS said:

Efter min mening ville jeg ikke orke at skrive en command hver gang jeg skal bygge og når jeg er færdig, så ville nogen måske også bare glemme det. 

 

tænker også Bare folk vil slå det til og gå med det hele tiden fordi man bruger det jo tit hvis man kigger på det, men tænker ikke helt en command er løsningen, tænker mere på noget helt andet som kan erstatte det. (Ved ikke hvad) men det skal da tænkes over.

 

men syntes også selv at det ikke passer ind i rp med sådan nogle ting som physic gun og gravity gun

 

ellers rigtig god ide.

 

//Mike

Kunne ikke være mere enig

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se, at det er en god idé, men hvordan kan man fx få sin bil fri hvis der ikke er mekanikere?

 

Og ligesom der også er blevet sagt i en anden post, så tror jeg ikke at stavox er klar til sådan en ændring :o

 

men +rep for forslaget og initiativet ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, DoktorDim said:

-Rep

Kan godt se det når man går rundt på gaden, men igen Garry`s Mod er ikke egnet til at lave ALT om. Så skal man over i det spil der hedder Arma 3.

Den kommando tror jeg heller ikke vil virke fordi så kan folk jo bare skrive den alligevel? 

Tror du ikke bare man vil kunne lave en command der hedder !arma3mode

Og så ændre spillet sig fuldstændig?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Munkie Bandidos said:

Så får man en straf hvis man bruger det i RP tænker jeg?

Kan du ikke se det bliver kluderet 

Og hvad så med sine printere eller weed hvordan skal man lave det hvis man kun må have physgun og gravity gun hvis man bygger

Og hvad så med sine printere eller weed hvordan skal man lave det hvis man kun må have physgun og gravity gun hvis man bygger

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Munkie Bandidos said:

Så får man en straf hvis man bruger det i RP tænker jeg?



At lave en regel der siger at man får en straff for at bruge Physic og Gravity gun i RP er et skridt i den forkerte retning. Mange mennesker bygger jo også imens de laver RP. Udover det, så at forbyde 2 essentielle ting i Gmod er ikke en regel som giver særlig meget mening.

Vi skal huske på det er Gmod vi spiller. Der er en grænse hvor realistisk man kan lave Dark RP.

Link til kommentar
Del på andre sites

Folk ville kunne udnytte det her til at lagge serveren..

Med mindre der kommer en !RemovePHGun eller noget.

Hvis alle bare dropper dem så kan man virkelig få en server til at lagge **Altså hvis noget bare spammer /drop"

 

Men ellers jo ikke en dårlig ide... Der er faktisk et "plugin eller script"

Det gør sådan at man får hands, Sådan kan du trække ting rundt som weed planter og Money printere.

Der er en server som hedder Hyplix.co eller sådan noget fis, hvor de har gjordt dette.

Og jo, det ville gøre RP sjovere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Bims said:

Der er faktisk et "plugin eller script"

Det gør sådan at man får hands, Sådan kan du trække ting rundt som weed planter og Money printere.

Der er en server som hedder Hyplix.co eller sådan noget fis, hvor de har gjordt dette.

Og jo, det ville gøre RP sjovere. 

Det lyder meget fedt :D 

11 hours ago, Jack Mount said:

Og hvad så med sine printere eller weed hvordan skal man lave det hvis man kun må have physgun og gravity gun hvis man bygger

Og hvad så med sine printere eller weed hvordan skal man lave det hvis man kun må have physgun og gravity gun hvis man bygger

Se Bimses comment! den kommer med en fed ide til erstatning :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Bims said:

Folk ville kunne udnytte det her til at lagge serveren..

Med mindre der kommer en !RemovePHGun eller noget.

Hvis alle bare dropper dem så kan man virkelig få en server til at lagge **Altså hvis noget bare spammer /drop"

 

Men ellers jo ikke en dårlig ide... Der er faktisk et "plugin eller script"

Det gør sådan at man får hands, Sådan kan du trække ting rundt som weed planter og Money printere.

Der er en server som hedder Hyplix.co eller sådan noget fis, hvor de har gjordt dette.

Og jo, det ville gøre RP sjovere. 

Ja men det bliver svært at sette til lige hvor man vil have dem 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Jack Mount said:

Ja men det bliver svært at sette til lige hvor man vil have dem 

Jeg forstod ikke lige sammenhænget i denne sætning...

Mener du at bygge? Fordi du har stadig din "Tool gun" hvor du stadig har precision den kan du bruge til at sætte blocks..Men måske skal er det kun gravitygun der skal fjernes.. Også kan man "Remake"  texturen til physgun? Siden det ville være svært for nogen at lære presicion 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Bims said:

Jeg forstod ikke lige sammenhænget i denne sætning...

Mener du at bygge? Fordi du har stadig din "Tool gun" hvor du stadig har precision den kan du bruge til at sætte blocks..Men måske skal er det kun gravitygun der skal fjernes.. Også kan man "Remake"  texturen til physgun? Siden det ville være svært for nogen at lære presicion 

Okay du kan ikke sådan putte krukker bruser og printer præcist som du vil med Hansa/drag 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 hours ago, Glen Andersen said:



At lave en regel der siger at man får en straff for at bruge Physic og Gravity gun i RP er et skridt i den forkerte retning. Mange mennesker bygger jo også imens de laver RP. Udover det, så at forbyde 2 essentielle ting i Gmod er ikke en regel som giver særlig meget mening.

Vi skal huske på det er Gmod vi spiller. Der er en grænse hvor realistisk man kan lave Dark RP.

 

Men meningen er jo stadig, at gøre det så realistisk som muligt

 

Er e9 med dig i at man ikke kan både få i pose og sæk, men man kan da i det mindste prøve og det er derfor der er et topic der hedder forslag

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, Munkie Bandidos said:

De får deres Physic gun når de går i case tænker jeg :/ 

 Munkie, Jeg tænker lidt at der bliver for meget rod i dette hvis det blev tilføjet. Kan du ikke se det? Alle de forskellige ting man skulle lære og mange nye regler.

Tænker lidt det bliver for ondsvagt at gøre det. :/

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.